راهنمای خرید ویلا در شمال, از املاک سیوان بپرس!

املاک سیوان بهترین راهنمای خرید ویلا در شمال است!

املاک سیوان می تواند اولین راهنمای خرید ویلا در شمال برای شما باشد. سیوان به شما کمک می کند در کمترین زمان ممکن با بودجه ی خود بهترین انتخاب ملکی را در شمال داشته باشید. شاید بهتر باشد با این چند کلمه بیشتر آشنا شوید!

 

آیا در شمال ویلا بخریم؟

آیا درگیر روزمره گی و زندگی تکراری هستید!

آیا تا بحال از خودتان پرسیدید,که چند بهار از عمر گرانبهایتان گذشته است؟ و واقعا چند بهار دیگر را میتوانید ببینید؟ اگر اعداد ذهنتان را روی کاغذ بیاورید می بینید که خیلی دیر شده و این همه تلاش و تکاپو واقعا برای چیست؟

 

تعریف خانه ویلایی چیست؟

(ویلا, خانه ای ست برای تعطیلات, جهت ساختن خاطرات خوش خانوادگی)

 این مکان‌ دلنشین در آغوش طبیعت قرار گرفته‌ و به ما امکان می‌ دهد در کنار درختان سبز، هوای پاک و مناظر طبیعی دلپذیر به خود بیابیم و از زندگی در محیطی خارج از شلوغی و استرس شهر لذت ببریم.

 

چراد در شمال ویلا بخریم؟ املاک سیوان راهنمای خرید ویلا در شمال
چراد در شمال ویلا بخریم؟ املاک سیوان راهنمای خرید ویلا در شمال

 

به خانه‌ ای که همیشه در خاطرات شما جا می‌ گیرد، به خانه‌ ای که با محیط طبیعی فوق‌ العاده  همراه است,به خوابی که تبدیل به واقعیت شده است، به ویلای خود خوش آمدید.

 

شمال ایران کجاست؟

سیوان به عنوان راهنمای خرید ویلا در شمال اینگونه شمال را برای شما توضیح می دهد.خط سبز رنگی را در نظر بگیرید که زیر دریاچه‌ی بزرگ خزر کشیده باشند. خطی که از سبز پررنگ و تیره در گیلان، آرام آرام و باحوصله از مازندران می گذرد و به سبز کم‌رنگی در شرق‌ترین قسمت به گلستان ختم می شود, این خط شمال است. با این که سه استان متفاوت در این طیف سبز حضور دارند، اما از آن‌جا که همگی در همین طیف زمین را چنگ زده‌اند، اغلب هر سه را به نام شمال خطاب می‌کنیم.

 

قله دماوند, دلایل خرید ویلا در شمال
قله دماوند, دلایل خرید ویلا در شمال

 

اگر از غرب شروع کنیم از گیلان شروع می‌شود، رشت پرباران با جنگل‌هایی که از کوه‌ها بالا رفته‌اند و به آسمان رسیده‌اند و در ابرها گم شده‌اند، زبان گیلکی که طعم شور دریا را دارد،میرزاقاسمی و باقالی‌قاتق و ترشی‌تره و بی‌نهایت غذای لذیذ دیگر که کمتر کسی را دیده‌ام که دوست نداشته باشد، کم‌کم این جلگه‌های پررنگ و مرطوب با رودهایش، غذاهایش، مردمان بور و چشم‌ رنگی‌اش، کوه‌ها و مه‌هایش می‌رود به مازندران، به وسط آن‌چه ما شمال می‌نامیم، به جایی که دریا بیش‌تر از شرق و غرب این خط سبز رنگ در زندگی مردم اثر دارد.

ترکیب ارتفاع و فروتنی، دماوند و دریا، این منطقه بام ایران است انگار. بوی مرکبات، جاده‌ی هراز و پل باشکوه سوادکوه، افسانه‌ طالب که سر به بیابان گذاشت و زهره‌ که در جست‌وجوی او با باد و آب و ماهی و خاک به گفت‌وگو نشست تا بلکه نشانی از او بیاید.بوی مزارع چای و برنج، که هوش از سرم آدم می‌برد. تمام این‌ها و فریادهای نیمای بزرگ که آی آدم‌ها! تمام این‌ها مازندران را ساخته، مازندرانی که از باران و سبزی‌اش کم می‌کند.

 

طبیعت زیبای شمال, دریاچه الیمالات نور-املاک سیوان
طبیعت زیبای شمال, دریاچه الیمالات نور-املاک سیوان

تا برود در مرز گلستان. مهد تمدنی هفت هزار ساله که در بخش اساطیری شاهنامه هم از آن سخن به میان آمده است. دیوار اسکندر با طول 200 کیلومتر که بعد از دیوار چین بزرگ‌ ترین دیوار جهان است در گلستان قرار دارد. گلستان تاریخ طولانی، جنگل‌های بکر و دریا, کوه, حلوای آماج، ابریشم، موسیقی ترکمنی دارد، جزیره‌ی عجیب آشوراده تنها جزیره ایرانی دریای خزر در بندر ترکمن وجود دارد، و با ترکیب کردن سبزی مفرط مناطق غرب خود با سفیدی، می‌رود که با خراسان نزدیک شود.

 

در نهایت این سه استان با این همه تفاوت برای ما که ساکنش نیستیم همیشه یک مکان است: شمال. انگار تقسیمات ارضی کشور در این خط سبز خیلی با صبوری و آرام آرام کار خودش را می‌کند. آن همه جنگل و دریا انگار نمی‌گذارند مرزها دیده شوند، انگار شمال همیشه شمال است.

بیشتر بخوانید: حتما مقاله جامع, بهترین شهر شمال برای خرید ویلا و سرمایه گذاری را بخوانید.

 

چگونه در شمال ویلا بخریم؟

در ایران, به خانه‌هایی که از چهار طرف نما یا سقف شیب‌دار داشته باشد خانه‌های ویلایی گفته می‌شود و معمولا در شمال ایران به خاطر آب و هوای مرطوب و بارندگی زیاد اکثر خانه‌ها به صورت ویلایی ساخته می‌شدند. با بالا رفتن قیمت زمین در کلان شهرها از تعداد ویلاها در شهرها کاسته شده است. بخاطر مزیت های شمال تقاضا برای خرید ویلا در شهرهای شمالی بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: مقاله کاربردی دوازه نکته مهم خرید ویلا در شمال را بخوانید و خودتان را از هر دغدغه ای خلاص کنید. در این مقاله تمام راه کارهای مهم برای خرید ویلا یا زمین در شمال برای شما توضیح داده شده است.

 

مزایای خرید ویلا در شمال چیست؟

  • لذت بردن از جاذبه‌های شمال

شمال کشور، با طبیعت بکر، جاذبه‌های گردشگری فراوان و هوای منحصر به فرد، یک مقصد بسیار جذاب برای تفریح و استراحت شماست. خرید ویلا در شمال به شما این امکان را می‌دهد که از جاذبه‌های آن بهره‌ مند شوید و در محیطی طبیعی و دلنشین زندگی کنید. این تجربه زندگی در میان طبیعت و فعالیت‌های خارج از روزمره گی، لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز را برای شما و خانواده‌تان به ارمغان می‌آورد.

     

دریاچه ارواح نوشهر- املاک سیوان راهنمای خرید ویلا در شمال
دریاچه ارواح نوشهر- املاک سیوان راهنمای خرید ویلا در شمال

 

شاید زمان آن رسیده, برای یک بار هم که شده به شمال سفر کنید و دل به طبیعت بسپارید.یکی از خصوصیات مهم طبیعت قدرت جاذبه ی آن است, به این صورت که با ساختن خاطره, ذهن درگیر شده و برای دفعات بعد تبدیل به عادت می شود و چقدر خوب است که عادتهای مثبت در خودمان بسازیم.

 

  • حفظ سرمایه و قطعی کردن سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در ملک به شما این امکان را می‌دهد که سرمایه خود را به صورت قطعی حفظ کنید. قیمت ملک در شمال، به دلیل نداشتن حباب به طور معمول پایدارتر بوده و ریسک  آن نسبت نوسانات بازارهای مالی خیلی پایین تر است. با داشتن ویلا، شما یک دارایی ملموس و پایدار در اختیار دارید که بر خلاف آپارتمان, مالکیت شش دانگ زمین یا عرصه ی آن متعلق به شماست و این امر حس استقلال خوبی داشته و به مرور زمان به دلیل مستهلک نشدن زمین ارزش ریالی آن افزایش پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: توصیه می کنیم مقاله بهترین سرمایه گذاری با پول کم را حتما بخوانید.

 

حفظ سرمایه با خرید ویلا در شمال, املاک سیوان
حفظ سرمایه با خرید ویلا در شمال, املاک سیوان

 

  • قیمت مناسب ملک در شمال

یکی از مزایای خرید ویلا و زمین در شمال، قیمت مناسب ویلا یا زمین است که شما میتوانید ملکهای بقیمت شمال را اینجا ملاحظه کنید. با مقایسه هزینه رهن میلیاردی یک آپارتمان در کلانشهرها و یا قیمت بالای زمین در مناطق پایین شهر, کلانشهرها این موضوع به خوبی خودش را نشان میدهد.  این امر یک فرصت بی‌نظیر است که با سرمایه اندک خود, که حتی با آن مبلغ نمی توانید در پایین ترین نقطه ی شهر خود ملکی بخرید با کمی تحقیق و مشاوره گرفتن با افراد کاربلد, برای سرمایه‌گذاری در شمال اقدام کنید. با این کار علاوه بر پیوستن به افراد خاص جامعه, بستری مناسب برای آسایش و آرامش خانواده ی خود به وجود می آورید.

 

حتما مقاله مهم و کاربردی 3 روش محاسبه قیمت ویلا در شمال را مطالعه کنید تا با دید باز اقدام به خرید ویلا در شمال نمایید.

  • حس مسئولیت نسبت به آینده فرزندان

احساس مسئولیت در خصوص آینده فرزندان, ما را به قهرمان خانواده تبدیل می کند. خرید ویلا یا زمین در شمال، حس مسئولیت نسبت به آینده فرزندانتان را تقویت می‌کند. با اینکه به آنها یک مکانی امن و زیبا ارائه می‌ کنید، همچنین می‌توانید لذت تفریح در کنار خانواده و استمرار این امر را به آنها بیاموزید. شاید تجربه  فرزندانتان در خصوص خرید ملک در شمال به اندازه شما نباشد, با این کار به آنها نحوه سرمایه گذاری پر سود را آموزش می دهید.

 

  • شرایط خرید آسان ملک در شمال

با خرید ویلا خرید ویلا اقساطی در بازه زمانی مناسب بدون بهره و اسکوندهای رایج، شما فرصتی را برای فرار از استرس‌های روزمره و تمرکز بر روی خود و خانواده خود فراهم می‌کنید. می‌توانید وقت خود را با تفریح در فضای باز با محیط کاملا خصوصی, پیاده‌روی در طبیعت و لذت بردن از آب و هوای معتدل شمال سپری کنید. این تجربه به شما انرژی داده و امکان می‌دهد از زندگی بهتر و مفیدتر لذت ببرید. فضایی که از شلوغی و دغدغه ی شهر دور است و به شما امکان می‌دهد به آرامش و سکوت دست پیدا کنید.

 

  • بحران کمبود آب در کشور (تهدید جدی)

یکی از مسائل مهمی که در کشور, با آن مواجه هستیم، کمبود منابع آبی است. این امر باعث شده افراد زیادی به غیر از ساکنین تهران و کرج به شمال رو آورده و برای خرید ملک اقدام نموده اند. هجوم هموطنان عزیز از مرکز و جنوب کشور مثل اصفهان, یزد, اهواز و … به وضوح قابل لمس است.  با داشتن ویلا یا زمین در شمال، می‌توان از منابع آبی موجود در این منطقه بهره‌برداری کرد و از مشکل کمبود آب در کشور, کمتر تحت تاثیر قرار گرفت. این امر برای شما به عنوان مسئول آینده فرزندانتان حیاطی و الزامیست.

بیشتر بخوانید: حتما مقاله وضعیت آب آشامیدنی در مازندران را مطالعه کنید.

 

بحران اب در ایران- ضرورت خرید ملک در شمال
بحران اب در ایران- ضرورت خرید ملک در شمال

در ادامه:

داشتن یک راهنمای خرید ویلا در شمال، به شما کمک می کند تا فرصتی برای فرار از زندگی تکراری و تنوع بخشیدن به آن بدست بیاورید. می‌توانید هر زمان که می‌خواهید، به ویلای خود بروید و از فضایی آرام و دلنشین برای استراحت و تفریح لذت ببرید. روح و ذهنتان را تجدید نشاط کنید و انرژی مثبت بیشتری در زندگی خود تجربه کنید. از باغچه‌ی خود لذت ببرید یا به فعالیت‌های خارج از روزمره گی بپردازید. با خرید ویلا در شمال نوشهر، این رویاها به واقعیت می‌پیوندد و شما می‌توانید زندگی با کیفیت بهتری را تجربه کنید.

 

logo seeone

((سیوان برای بهترین انتخاب))

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه