بهترین سرمایه گذاری با پول کم در نوشهر

برای سرمایه گذاری با پول کم بهترین گزینه چیست؟

بهترین سرمایه گذاری با پول کم در سال 1403 با توجه به افت ارزش ریال  و تورم بالا, قطعا خرید ملک در شمال و مخصوصا خرید زمین در نوشهر می باشد. سرمایه گذاری با سود 50% و حتی بالاتر, خواسته ی خیلی از سرمایه گذاران است. خرید ملک در کلان شهرها با مبالغ بالا امکان پذیر بوده و توان اکثریت افراد نمی باشد.

به دلیل بالا بودن ملک در کلانشهرها, بهترین سرمایه گذاری در این اوضاع و حتی پر سود ترین سرمایه گذاری در ایران, خرید زمین در نوشهر یا خرید ویلا در شمال و دقیق تر بگویم نوشهر می باشد.

بهترین روش سرمایه گذاری در ملک, بررسی تمام جوانب آن است و شاید این تنها سرمایه گذاری میلیاردی شماست!

بهترین سرمایه گذاری با پول کم در نوشهر
واقعا بهترین سرمایه گذاری با پول کم در نوشهر چیست؟

 

حتما مقاله نوشهر بهترین شهر شمال برای سرمایه گذاری مرجع کامل را مطالعه کنید. این مقاله نقاط قوت و ضعف تاپ ترین شهرهای شمال را برای شما می شکافد.

 

سود بالای 50% با سرمایه گذاری در ملک

سرمایه گذاری در بخش ملک, یکی از گزینه‌ های پرطرفدار برای افزایش سرمایه و بهره‌ وری است. تیم سیوان با توجه به تجربه و دانش سرمایه گذاری به شما کمک خواهد کرد که به دغدغه های خود پایان دهید و بهترین روش سرمایه گذاری کشور را به شما دوست عزیز پیشنهاد می دهد.

 سرمایه گذاری با پول کم در نوشهر واقعا ممکن است؟

از آنجاییکه نوشهر فاصله ی نزدیکی به تهران دارد و همچنین وجود آزاد راه تهران -شمال, جاده زیبای چالوس و جاده امن هراز باعث شده با کمترین زمان ممکن و ترافیک حداقلی بتوانید به نوشهر سفر کنید. نوشهر، یکی از مناطق دلنشین و زیبای شمال ایران است و از جاذبه‌ های گردشگری فراوانی برخوردار بوده و با محیط طبیعی و خیره‌کننده‌ای که دارد، به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای سرمایه‌گذاری در ویلا و زمین شناخته می‌شود.

لیست حداقل مبلغ برای خرید ویلا, آپارتمان و زمین در نوشهر را ببینید!

حداقل قیمت واقعی و بروز ویلا, آپارتمان و زمین در نوشهر البته با مدارک مالکیت کامل و دارای کاربری مناسب جهت سرمایه گذاری به شرح جدول زیر می باشد.

ردیف حداقل سرمایه گذاری در بازار املاک نوشهر با تایید مدارک مالکیت و کاربریمبلغ به میلیارد تومان
1-خرید زمین در نوشهر ( حداقل قیمت)از 2/600 به بالا  کلید کنید
2-خرید ویلا در نوشهر (حداقل قیمت)از 3/500 به بالا  کلیک کنید
3-خرید آپارتمان در نوشهر (حداقل قیمت)از 5/800 به بالا  کلیک کنید

7 دلیل مهم برای خرید ویلا و خرید زمین در نوشهر

 نوشهر یکی از مقاصد محبوب جهت بهترین سرمایه گذاری با پول کم بابت خرید ملک در شمال ایران است. در این مقاله، به بررسی هفت ویژگی خرید ویلا و زمین در نوشهر می‌پردازیم, که به شما کمک می‌کند تا تصمیم مناسبی در خرید و سرمایه گذاری با پول کم اما پر سود در این منطقه اتخاذ نمایید.

 

1. مناظر طبیعی و خیره‌ کننده در نوشهر

 

همه ما میدانیم که کشور عزیزمان ایران, دارای اقلیمی متنوع با زیبایی های فوق العاده ای است. هیچ کس نمیتواند زیبایی سواحل خلیج فارس, طراوت جنگلهای دامنه زاگرس و آب و هوای روحبخش غرب کشور در تابستانهای گرم را منکر شود.

اما جالب است بدانید که نوشهر با چشم اندازهای فوق‌العاده از جمله کوهستان‌ها، جنگل‌ها و دریای زیبای خزر هر سه ویژگی طبیعی را بصورت یکجا دارد, به این صورت که با ریلکس کردن در تراس ویلای جنگلی خود, علاوه بر آب و هوای روح بخشش می توانید, آبی دریای خزر را هم مشاهده کنید, این موهبت الهی که در کمتر جایی از این کره خاکی پیدا میشود! در این بهشت زیبا وجود دارد و  با خرید ویلا در نوشهر محقق می گردد.

 

تصویر روستای زیبای چلک در نوشهر
تصویر روستای زیبای چلک در نوشهر

2. امنیت و آرامش(نوشهر شهر بدون چراغ قرمز!)

-نوشهر شهر بدون چراغ قرمز

بهترین سرمایه گذاری با پول کم در ملک موقعی محقق می شود که علاوه بر ریسک پایین, آرامش و آسایش را نیز به ارمغان بیاورد. در شهر نوشهر چراغ قرمز وجود ندارد و اگر قصد دارید وارد شهر بشوید به راحتی, در کمترین زمان ممکن و بدون ترافیک میتوانید به تمام امکانات شهری و خدماتی دسترسی داشته باشید.

-نداشتن ترافیک بین شهری در نوشهر

 نکته قابل توجه دیگر اینکه بیشترین فاصله شهری در شمال کشور بین دو شهر نوشهر و رویان با 45 کیلومتر بوده و برخلاف شهرهای دیگر شمال که اکثرا بهم چسبیده هستند, در این مسیر حتی در تعطیلات عید هم ترافیکی را مشاهده نمی کنید. این موضوع نیز در سرمایه گذاری با پول کم در زمینه ملک در ایران حائز اهمیت می باشد.

-مهاجر پذیر بودن افراد بومی در نوشهر

مطمئنا تا قبل از خرید ویلا, این موضوع خیلی مهم برایتان نا آشناست. وقتی در یک منطقه ای ویلا میخرید و به عنوان شخص خوش نشین وارد آن روستا یا محله می شوید و هیچ سنخیت فرهنگی با آنجا ندارید تازه مشکل خودش را نشان می دهد. اگر در موقع خرید به این نکته توجه نکنید دچار مشکل بزرگی می شوید و شاید ناگزیر باشید ملکتان را ( با تمام دلبستگی که به آن پیدا کردید) بفروشید.

خبر خوب اینکه مردم نوشهر مخصوصا روستای چلک که میتوانید ملکهای به قیمت آن را در اینجا ملاحظه کنید, طی سالیان گذشته به خوبی نشان دادند که مهمان نوازی و احترام به مشتریان و سازگاری با آنها جزء لاینفک زندگی شان می باشد و همواره به آن اعتقاد دارند.

-نرخ پایین بیکاری در نوشهر

با سرمایه گذاری با پول کم در نوشهر و توجه به ساخت و ساز های زیاد در منطقه و گردش مالی قابل توجه در این شهرستان متوجه میشوید که بیکاری در این منطقه خیلی کم است و همه ما میدانیم که اغلب, علت اصلی جرم و جنایت و ناامنی نشآت گرفته از بیکاری است. این ویژگی باعث شده تا خرید ویلا در این منطقه به شما احساس آرامش و اطمینان بیشتری در مورد سرمایه‌گذاری تان بدهد.

تصویر روستای بندپی در نوشهر
تصویر روستای بندپی در نوشهر

– آمار پایین اجاره شبانه در نوشهر

شاید کمتر کسی به این نکته توجه میکند که معمولا در شهرکها و مجتمع های ویلایی که اغلب مالک هستن آرامش, سکوت و امنیت بیشتر بوده و چون ویلاهایی که بصورت شبانه اجاره داده میشود هر روز شخص جدید با خصوصیات اخلاقی متفاوت مهمان چند روزه و به اصطلاح همسایه ی موقت شماست که این امر تبعات نامناسبی دارد. پس اگر دنبال آرامش و همسایه خوب و شناخته شده ای هستید خرید ملک در نوشهر بهترین انتخاب برای شما است.

3. آب و هوای نوشهر معتدل و دلنشین

نوشهر با آب و هوایی معتدل و مطبوع، زندگی را برای ساکنان و مسافران آسان و لذت‌بخش می‌کند. این ویژگی باعث شده تا نوشهر به یکی از مقاصد محبوب برای تفریح و استراحت در طول سال تبدیل شود.

تابستان‌های خنک و زمستان‌های ملایم و بهاری دلپذیر، به شما امکان می‌دهد هر فصلی را با احساسی خاص در نوشهر تجربه کنید.این شهرستان با کوهستان‌ها، دریاچه‌ها، جنگل‌ها و پارک‌های طبیعی خاص، برای علاقه‌مندان به فضاهای باز و سبک زندگی سالم، محلی ایده‌آل است.

4. زیر ساخت‌ های تفریحی و توریستی

نوشهر با داشتن زیر ساخت‌های تفریحی و توریستی مناسب، برای گردشگران و بازدیدکنندگان جذابیت زیادی دارد. امکاناتی همچون فرودگاه بین المللی, بندر,  پارک جنگلی و ساحلی سیسنگان با تلاقی رویایی آبی دریا و سبزی جنگل, آبشار چلندر, تنگه خیرودکنار, دریاچه ارواح, دریاچه آویدر, آبشار زیبای آب پری, روستای تاریخی کندلوس, شهربازی‌ها و کته کبابی های معروف مثل عمو نظر و رستوران‌های متنوع  می باشد.

خرید ویلا در نوشهر به شما امکان می‌دهد از این زیرساخت‌های تفریحی بهره‌برداری کنید و لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید. هرچه جلوتر میرویم سرمایه گذاری با پول کم در نوشهر جذاب تر می شود.

 

دریاچه ارواح در نوشهر
دریاچه ارواح در نوشهر

5. امکانات شهری و خدمات عمومی

شهر نوشهر دارای امکانات شهری و خدمات عمومی متنوعی است. در نزدیکی ویلای خود می‌توانید به مغازه‌ها، بازارچه‌ها، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز خدماتی دسترسی داشته باشید. این امکانات باعث راحتی و آسایش در زندگی روزمره شما خواهند شد. همه می دانیم که همیشه تفریحات ما با امکانات کامل و متنوع رنگ و بوی بهتری می گیرد و برای ثبت خاطرات زیبای شمال و رفاه حال خانواده و دوستان و همچنین ایاب و ذهاب بین شهر محل سکونت و ویلای شمال امکانات و خدمات عمومی حائز اهمیت است.

دریاچه آویدر در سیسنگان نوشهر
دریاچه آویدر در سیسنگان نوشهر

 

6. دسترسی آسان با حداقل زمان ممکن

نوشهر با داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب و نزدیک بودن به پایتخت به یکی از مسافر خیز ترین شهرهای استان مازندران تبدیل شده است که سرمایه گذاری با پول کم در آن بسیار منطقی است. دسترسی آسان و یکسان به واسطه دو محور اصلی تردد به شمال یعنی جاده زیبای چالوس (جاده کندوان) و همینطور جاده امن هراز به سمت نوشهر محقق شده است. و نداشتن ترافیک, مسافرت به این شهر زیبا را آسان کرده است. و با افتتاح کامل اتوبان تهران شمال در واقع میتوان گفت که تردد به سمت نوشهر راحت تر از مسیر لواسان و حومه شهر تهران می گردد.

آزادراه جدید تهران شمال دسترسی سریع به نوشهر
آزادراه جدید تهران شمال دسترسی سریع به نوشهر

 

7. ارزش سرمایه گذاری بالا با خرید ویلا در نوشهر

در سال‌های اخیر، بازار ملک در نوشهر در حال رشد قابل توجهی بوده است. یکی از موارد مهمی که باید در سرمایه گذاری با پول کم یا سرمایه گذاری کلان به آن توجه ویژه ای کرد, درصد ضریب نقدشوندگی بالای ملک در نوشهر می باشد. تقاضای زیاد ملک در این منطقه باعث این موضوع شده است. تقاضای خرید ویلا و زمین در نوشهر, قبلا بیشتر از تهران و کرج بوده ولی در سالهای اخیر از کلان شهرهای اصفهان, یزد, اهواز, مشهد و…  به صورت  چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

ساخت واحدهای مسکونی و ویلاها در این منطقه در حال افزایش است. خرید ویلا در نوشهر به شما فرصتی عالی برای سرمایه گذاری با پول کم با ارزش افزوده بالا و بازدهی قابل توجه می‌دهد.

 خرید آپارتمان در نوشهر به شما فرصتی عالی برای سرمایه گذاری در بخش ملکی و تجربه زندگی در یکی از مناطق زیبا و طبیعی ایران می‌دهد. با توجه به مناظر طبیعی خیره‌کننده، آب و هوای معتدل، زیرساخت‌های تفریحی و توریستی، ارزش سرمایه‌گذاری بالا، امنیت و آرامش، دسترسی آسان و فرصت‌های سرمایه گذاری، نوشهر بهترین مقصد برای خرید و سرمایه گذاری در ویلا است.

سخن پایانی:

بنابراین، با توجه به این مزایا، به شما توصیه می‌شود به نوشهر سفر کرده، بازار ملکی این منطقه را بررسی کنید و قدمی به سمت خرید و سرمایه گذاری ویلا یا زمین و آپارتمان در نوشهر بر دارید. و یا جهت مشاوره دقیق با مشاورین سیوان تماس بگیرید.

املاک سیوان نوشهر در کنار شماست تا خرید مطمئن انجام دهید.

املاک سیوان برای بهترین انتخاب

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه