استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

سفید رنگی خنثی است و کاربرد زیادی دارد. هر رنگ حال و هوای خاصی را در افراد به وجود می آورد و سفید رنگ صلح و آرامش بخشی است. رنگ سفید حس تمیزی و آراستگی در بیننده به وجود می آورد. استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون داخلی نیز به وفور مشاهده می شود و در کنار سایر رنگ ها زیبایی آن دوچندان می شود.

see1.5

 

سفید دارای دو نوع مات و براق است. رنگ سفید دارای طیف های مختلف رنگی است و طیف های مختلف سفید عبارتند از سفید استخوانی، سفید عاجی، سفید مرمری، سفید کاپوچینویی، سفید صدفی و ترکیب سفید با سایر رنگ ها نیز موجود است.

رنگ سفید را می توان روی غالب دیوارها مشاهده کرد و رنگ کرم در جایگاه بعد از سفید برای دیوار مورد استفاده قرار می گیرد. سفید فضای اتاق را بزرگ نشان می دهد و می توان از این ویژگی برای فضاهای کوچک بهره گرفت و آن ها را بزرگتر نشان داد. همچنین اگر فضایی نور کافی ندارد می توان از سفید برای روشن تر نشان دادن فضا استفاده نمود. در بیشتر ویلاهایی که در شمال ساخته می شوند برای دیوارهای داخلی از رنگ سفید استفاده می شود و هنگام خرید ویلا در نوشهر یا خرید ویلا در رویان یا سایر شهرهای شمالی می توانید این مسئله را به خوبی مشاهده کنید. شما می توانید این دیوارها را مطابق سلیقه ی خود رنگ کنید یا از کاغذ دیواری استفاده نمایید.

سفید کردن دیوار دست شما را برای انتخاب مبلمان با رنگ های مختلف باز می گذارد و می توانید مبلمان مورد علاقه ی خود را انتخاب نمایید.

سفید رنگ سردی است و رنگ های گرم در کنار سفید جلوه زیادی پیدا می کنند. اگر در دکوراسیون تنها از رنگ سفید استفاده شود حس سردی و غیر دوستانه به وجود خواهد آمد. اگر اقدام به خرید ویلا در شمال کرده اید و رنگ دیوارها و کف سفید است بهتر است سایر لوازم منزل را به رنگ هایی غیر از سفید تهیه کنید تا جلوه ی بهتری داشته باشد.

رنگ سفید به خاطر احساس آرامشی که ایجاد می کند برای اتاق خواب نیز مناسب است. می توانید از دکورهای رنگی برای روح بخشیدن به این فضا استفاده کنید.

رنگ سفید در آشپزخانه نیز حس تمیزی را تلاقی می کند و باعث بزرگ تر به نظر رسیدن آن می شود. می توان کابینت ها را به رنگ سفید انتخاب کرد و در کنار آن از سایر رنگ ها برای روح بخشی به آشپزخانه استفاده نمود.

استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون داخلی به تنهایی جالب نیست اما تلفیق آن با سایر رنگ ها می تواند یک دکوراسیون منحصر به فرد برای شما رقم بزند.

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه