اشتباهات رایج هنگام خرید ویلا در شمال

با آگاهی از اشتباهات رایج هنگام خرید ویلا در شمال, سرمایه خودتان را بیمه کنید!

شما با بررسی اشتباهات رایج هنگام خرید ویلا در شمال, سرمایه خودتان را بیمه می کنید. املاک سیوان به شما کمک می کند تا بهترین خرید ویلا در شمال را بدون اشتباه انجام دهید. گرمای هوا و کمبود آب و بالا رفتن میزان آلودگی هوا در کلانشهر هایی مانند تهران، اصفهان, کرج, مشهد و… سبب مهاجرت به شمال شده است.

از این رو تقاضا برای خرید ویلا در شمال, فارغ از اوضاع بازار تورمی یا رکودی, به صورت تصاعدی بالا رفته و شاهد افزایش قیمت چشمگیر ملک در شمال کشور هستیم. عدم تناسب بین عرضه و تقاضا چالش های بسیاری را بوجود می آورد. بنابراین آگاهی داشتن نسبت به اشتباهات رایج خرید ویلا در شمال موجب می شود در نهایت خرید رضایت بخشی داشته باشیم.

 

اشتباهات رایج هنگام خرید ویلا در شمال
اشتباهات رایج هنگام خرید ویلا در شمال را شناسایی کنید و از تکرار آن جلوگیری کنید!

 

هدف از خرید ویلا چیست؟

در گذشته بیشتر مشتریان خرید ویلا و ملک در شمال را بخاطر آرامش برای خودشان و خانواده انجام می دادند که جنبه فردی, اجتماعی و مهمتر از همه جنبه اعتباری داشت.البته در حال حاضر هم این موضوع وجود دارد ولی در دو سه سال اخیر بخاطر افزایش بیش از حد قیمت ملک در کلانشهرها و پایین آمدن ارزش ریال خیلی از هموطنان عزیز علاوه بر استفاده از زیبایی های شمال بخاطر سرمایه گذاری در شمال, اقدام به خرید ویلا یا خرید زمین در شمال می کنند.

شاید حتی گاها مجبور به خرید ویلا یا زمین میشوند, چون با ارزش پایین پول چاره ای جزء خرید ویلا با سرمایه کم در شمال ندارند و به اصطلاح هم فال و هم تماشا, یعنی هم حفظ آرامش و هم حفظ سرمایه کم خود که این امر در سالهای اخیر باعث تقاضای بالا برای ملک های بقیمت در شمال شده است.

 

اشتباهات رایج هنگام خرید ویلا در شمال
با شناخت اشتباهات رایج هنگام خرید ویلا در شمال سرمایه خودتان را بیمه کنید!

 

لیست اشتباهات رایج هنگام خرید ویلا در شمال که خیلی پر تکرار هستند!

در ادامه بر اساس تجربه و بازخورد از مشتریان خرید ویلا یا خرید زمین در شمال, قرار است به موارد مهم و کلیدی اشاره کنیم تا شما دچار این اشتباهات خانمانسوز نشوید و با خیال راحت به نیت خودتان که همان حفظ آرامش و امنیت برای خانواده و سرمایه تان است برسید.

1-عدم تحقیق جامع و کامل در خصوص خرید ویلا در شمال

دوست عزیزی که قصد خرید ویلا در شمال رو دارید, لطفا فکر نکنید که ملک شمال ارزشی ندارد و تحقیق خودتان را کامل کنید. بسنده کردن به چند آگهی دروغ که بیشتر شبیه سراب است, دلیل بر قیمت پایین ویلا در شمال نیست این آگهی ها رویا فروشی می کنند, آگهی های دروغ را معیار سنجش قرار ندهید.

 

لطفا مقاله کاربردی  12 نکته مهم خرید ویلا در شمال را به صورت دقیق بخوانید, چون رعایت نکردن هر نکته زیان چند میلیاردی دارد.

 

2- لطفا دنبال ملک شکار نباشید تا شکار نشوید!

یکی دیگر از اشتباهات رایج هنگام خرید ویلا در شمال گول آگهی فیک را خوردن است. این چه منطقی است که ملک واقعا زیر قیمت منطقه, باید نصیب شما به عنوان مشتری غیر بومی بشود! آیا هیچ کاسبی در شمال توان خرید ملک های بشدت زیر قیمت را ندارد؟

 

تجربه نشان داده است: کسانی که دنبال ملک شکار در شمال هستند خودشان شکار شدند! پس لطفا واقعیت را قبول کنیم!

 

لطفا دنبال خرید ملک شکار نباشید, دقیقا مواردی که در آگهی ها میبینید دروغ محض است و ساده بگویم اصلا ملک زیر قیمت کارش به آگهی کردن نمی کشد! پس از این فاز بیرون بیایید و مثل صدها و هزاران مشتری که در دام این آگهی ها افتادند و به خاطر طمع کردن, متاسفانه خودشان شکار شدند.

 

حتما مقاله نحوه محاسبه قیمت ویلا در شمال با تفاوت میلیاردی را مطالعه کنید تا فرق طعمه و ملک واقعی را به راحتی شناسایی کنید!

 

3- حتما شهر و منطقه مورد علاقه خودتان جهت خرید ویلا در شمال را مشخص کنید!

بارها مشاهده شده مشتریانی بدون تعیین شهر و منطقه ی  مشخص ماه ها زمان خود را صرف بازدید ملک در شهرهای شمال می کنند, این یکی از مهمترین اشتباهات رایج هنگام خرید ویلا در شمال است که در نهایت بدترین انتخاب ملکی را انجام می دهند.

چون تجربه نشان داده هرچه مدت زمان خرید ویلا در شمال طولانی تر شود, مشتری فرصت های خوب را بخاطر تورم حاکم بر کشور و همچنین انگشت شمار بودن ملک های ارزنده از دست می دهد و در انتها یا از خرید ویلا یا خرید زمین در شمال منصرف می گردد یا در نهایت خستگی و کلافه گی ملکی را از سر ناچاری به خاطر عقب نماندن از بازار خریداری می کند.

 

پیشنهاد میکنم مقاله بهترین شهر شمال برای سرمایه گذاری را مطالعه کنید تا از سردرگمی خرید ملک در شمال خارج شوید!

 

4-نیاز خانواده را به طور دقیق برآورد کنید!

از اشتباهات رایج هنگام خرید ویلا در نوشهر، خرید ویلای بزرگ است، بدون توجه به نیاز خانواده است. نگهداری از ویلای بزرگ و رسیدگی به آن هزینه های زیادی دارد، بخش سرمایش و گرمایش ویلا نیز نیازمند بکارگیری راهکارهای اصولی است در غیر اینصورت اتلاف انرژی را به همراه دارد. در ابتدا تعداد افراد خانواده را در نظر بگیرید، چند روز در ماه یا در سال قصد دارید در ویلا وقت بگذرانید. ابعاد ویلا را پس از بررسی دقیق نیازهایتان بررسی کنید.

 

خرید زمین در شمال

 

5- لزوما ویلای ساحلی بهترین انتخاب نیست!

زندگی در کنار دریا و بهره گیری از جذابیت هایی که دارد می تواند برای هر کسی لذت بخش باشد. اما به این مسئله توجه داشته باشید که ویلاهای ساحلی گران تر از ویلاهای جنگلی یا سایر انواع ویلاهاست. و فاصله ی بین جنگل و دریا در بسیاری از شهرهای مازندران کوتاه است یعنی شما می توانید با خرید ویلا در نوشهر و یا خرید ویلا در رویان، هم به دریا و هم به جنگل دسترسی داشته باشید.

 

لطفا مقاله جامع و کامل 20 تفاوت ویلای ساحلی و ویلای جنگلی را مطالعه کنید و با آگاهی از مزایا و معایب هرکدام با دید باز در خصوص خرید ویلا در شمال تصمیم بگیرید.

 

6- ویلای شهرکی هیچ محدودیتی برای شما ندارد!

یکی دیگر از اشتباهات رایج هنگام خرید ویلا در شمال بحث شهرکی یا مستقل بودن ویلا در شمال است. برخی بر این تصور هستند که خرید ویلای شهرکی در شمال آنها را در بحث رفت و آمد یا طراحی ویلا به سلیقه خودشان محدود می کند، اما اصلا اینطور نیست، شما با زندگی کردن در ویلای شهرکی سطح امنیت بالایی نسبت به ویلای مستقل به شما می دهد. البته شما با دیدن لوکیشن بعضی از ویلاهای مستقل هم میتوانید حس امنیت را در آن ویلا به خوبی لمس کنید.

 

خرید ویلا در نوشهر

7- بررسی موقعیت ویلا از نظر سطح دسترسی به امکانات

حتما موقعیت ویلا را بررسی کنید از نظر قرار گرفتن در خیابانی شلوغ و پرترافیک یا نزدیکی به مراکز خرید، مراکز درمانی، سطح دسترسی آن به امکانات شهری و … شمالی جنوبی بودن ویلا و از نظر اینکه آیا ویلا در منطقه ایی امن قرار دارد یا خیر؟!

اشتباهات رایج هنگام خرید ویلا در شمال را با جمله فوق متوجه می شوید, که تحقیقات خرید ویلا در شمال فقط با دیدن چند عکس و آگهی امکانپذبر نیست و حتما باید تحقیقات میدانی خودتان را کامل کنید تا خرید خوبی داشته باشید. به این جمله خوب دقت کنید.

 

این یک اصل مهم در خرید ویلا است: تا مشتری در رنج خرید خود به درجه ای از کارشناسی نرسد خرید نمی کند و تمام!

8- قیمت ویلا در شمال با آن چیزی که در آگهی ها می بینید تفاوت اساسی دارد!

با توجه به اینکه قیمت ویلا در شمال به طور چشمگیری رو به بالاست لازم است کاملا با قیمت منطقه ایی که قصد دارید در آن ویلای مدنظرتان را خریداری کنید، آشنا شوید. ممکن است قیمتی که به شما اعلام می شود تناسبی با قیمت منطقه و حتی امکانات ویلا نداشته باشد. در این بخش حتما نیاز به مشورت با فردی آگاه و معتمد دارید. املاک سیوان به عنوان یک همراه می تواند در این خصوص به شما کمک کند. شما میتوانید قیمت ویلاهای ارزنده و واقعی در شمال و نوشهر را ببینید و انتخاب کنید.

 

shutterstock 1086642287 scaled

9- هزینه های پنهان ویلا را بررسی کنید!

گاهی انقدر جذب ظاهر ویلا می شویم که از هزینه های پنهان آن غافل می مانیم. پیشنهاد می شود از یک کارشناس خبره در این راه کمک بگیرید، پیش از انجام فوری معامله تمام زیر و بم ویلا را بررسی کنید. تاسیسات ویلا را بررسی کنید تا دچار پوسیدگی نشده باشد، کابل کشی برق ویلا، مصالح بکار رفته در ویلا، سالم بودن سرویس بهداشتی و در نهایت به این نتیجه برسید که آیا این ویلا انقدر می ارزد یا خیر؟!

در سالهای اخیر که تقاضا برای خرید ویلا در شمال و خرید ویلا در نوشهر افزایش یافته، دست منفعت طلبان و سودجویان در این زمینه برای خرید و فروش غیرقانونی ملک در شمال باز شده است. آنقدرها که به نظر میرسد خرید ویلا در شمال آسان نیست و بهتر است با مشاوران با تجربه در این زمینه مشورت کنیم. مشاوران خبره تیم سیوان آماده همکاری با شما هستند، برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه