تراس و جایگاه آن در ویلای شمال

لذت استفاده از تراس ویلا در شمال

واژه ی فارسی معادل تراس، بهار خواب است و در واقع فضایی است که از آن برای بهره مندی از زیبایی های حیاط استفاده می شود. تراس به فضای باز و غیر مسقف در ساختمان می گویند که جزء مشاعات ساختمان به شمار می رود و در مساحت ساختمان محاسبه نمی شود.

 

تراس ویلا بهترین مکان برای سپری کردن ساعات خوش در کنار خانواده
تراس ویلا بهترین مکان برای سپری کردن ساعات خوش در کنار خانواده

 

امکانات تراس ساختمان ویلایی در شمال

ساخت تراس و اندازه ی آن یک مسئله ی کاملا سلیقه ای است و هر فردی می تواند با توجه به علاقه مندی خود نحوه ی ساخت تراس را تعیین نماید. اما برای ساخت تراس استانداردهایی نیز در نظر گرفته شده است. تراس باید به گونه ای بنا شود که زمان ورود به داخل ساختمان، تراس روبروی شما قرار داشته باشد یعنی وقتی از دروازه به ساختمان نگاه می کنید باید تراس را ببینید و در واقع همان گونه که بیان شد تراس برای دیدن منظره ی بیرونی و رو به حیاط ساختمان است.

تراس در ورودی خانه قرار می گیرد و این فضا می تواند در همکف یک خانه ی ویلایی یا در بام آپارتمان چندین طبقه قرار بگیرد. تراس تاثیر زیادی در زیبایی ویلای شمال دارد. اگر اقدام به خرید ویلا در نوشهر کرده اید و ویلای شما تراس دارد می توانید با قرار دادن گل و گیاه در آن، نمای ویلا را با طبیعت شمال سازگارتر کنید.

 

تراس به صورت استاندارد سطحی بالاتر از سطح حیاط و فضای اطرافش دارد و علت این امر به نوع کاربری تراس بر می گردد. تراس فضایی است که برای دور هم جمع شدن خانواده در شب های تابستان که هوا مناسب می باشد مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل این فضا باید به گونه ای تعبیه شود که بر فضای اطرافش تسلط داشته باشد.

علاوه بر این بلندتر بودن فضای تراس در شکیل تر شدن نمای ساختمان تاثیر زیادی دارد و این امکان را در اختیار صاحب خانه می گذارد تا بتواند به صورت مجزا از این فضا استفاده کند. اگر اقدام به خرید ویلا در رویان یا خرید ویلا در متل قو یا سایر شهرهای شمالی کرده اید و ویلای شما تراس دارد می توانید تراس ویلای خود را با نورپردازی، گیاهان همیشه سبز و مبلمان تزیین کنید و از این فضا نهایت استفاده را به خصوص در شب های تابستان که هوا مناسب است ببرید.

سخن پایانی:

اگر ایده ی خاصی برای زیبا کردن تراس ندارید می توانید برای زیباسازی تراس عکس های مختلف از تزئین تراس ببینید و آن را روی تراس ویلای خود پیاده سازی کنید. یا میتوانید مقاله ترند روز طراحی ویلا در شمال را مطالعه کنید.

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه