جاذبه های گردشگری نور

شهر ساحلی نور یکی از شهرهای استان مازندران است که در همسایگی شهرهای رویان، محمودآباد و آمل قرار دارد. نور از طریق دو جاده ی هراز و کرج-چالوس به تهران متصل می شود و همین مسئله باعث شده تا توجه پایتخت نشینان به این منطقه جلب شود و علاقه مند به خرید ویلا در نور باشند. این شهر همچنین دارای جاذبه های طبیعی و مکان های دیدنی بسیاری است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

see1.83

 

پارک جنگلی کشپل: پارک جنگلی کشپل در مسیر ییلاقی لاویج قرار دارد که حدود 7 هکتار مساحت دارد. گونه های مختلفی همچون درختان بلوط، افرا، ممرز در این پارک جنگلی رشد کرده اند. زیبایی این پارک باعث شده تا افراد زیادی تمایل به بازدید از این منطقه داشته باشند و به همین دلیل امکانات تفریحی در این پارک تعبیه شده است. آلاچیق، چشمه های آب معدنی، سرویس بهداشتی، قهوه خانه، محل بازی کودکان و فروشگاه مواد غذایی در این پارک موجود است.

 

آب گرم لاویج: آب گرم لاویج در انتهای مسیر پارک جنگلی کشپل قرار دارد و شما می توانید همزمان از دو جاذبه ی توریستی بهره ببرید. این چشمه ی آب گرم خواص بسیاری دارد و مسکن دردهای رماتیسمی، مفصلی و مشکلات پوستی است.

 

کاخ تمیشان: این کاخ بازمانده ی دوره ی پهلوی است که تفرجگاه اشرف پهلوی خواهر محمدرضا شاه پهلوی بود. این بنا که در کنار دریا ساخته شده، دارای معماری قابل توجهی است.

 

پارک جنگلی نور: این پارک یکی از بزرگترین پارک های خاورمیانه است که طبیعت زیبا و آرامشی بسیار دارد. از ویژگی های مهم این جاذبه ی توریستی این است که در فاصله ی نزدیکی از دریا نیز قرار گرفته و می توانید به صورت همزمان از این دو نعمت بهره ببرید.

 

موزه گالری: در این موزه زیبایی های فرهنگی به تصویر کشیده شده اند و 1800 اثر هنری جذاب در آن جای دارد. کافی شاپ، رستوران و مرکز خرید نیز در این موزه تعبیه شده است تا علاقه مندان پس از بازدید از موزه بتوانند از این امکانات نیز بهره ببرند.

 

کلیسای آنتوان مقدس: این کلیسا یک بنای هشت ضلعی با سقفی گنبدی شکل است که متعلق به مسیحیان است و در شهرک ساحلی هایکاشن قرار گرفته است.

 

جاذبه های دیگری همچون خانه ی نمیا یوشیج در بلده، آبشار حرام او و دریاچه ی الیمالات از جاذبه های دیگری است که در این شهر موجود است. وجود جاذبه های توریستی فراوان باعث شده تا افراد زیادی علاقه مند به خرید ویلا در نور یا خرید ویلا در چمستان که در فاصله ی نزدیکی از نور قرار دارد باشند. برای افرادی که علاقه مند به خرید ویلا در شمال هستند نور می تواند یک گزینه ی مناسب باشد زیرا در کنار برخورداری از جاذبه های توریستی موقعیت مناسبی نیز دارد.

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه