خرید ویلای اوکازیون در شمال

شاید بارها هنگام مشاهده ی آگهی های خرید و فروش ویلا در شمال ویلاهای زیادی را دیده باشیم که از واژه ی اوکازیون هنگام فروش ویلا استفاده کرده اند. اوکازیون در لغت به معنای فرصت خاص است و زمانی از این واژه هنگام فروش ملک استفاده می شود که ویلا قیمتی پایین تر از عرف منطقه دارد یا در منطقه ی خاصی قرار گرفته است و به طور کلی به ویلایی که دارای شرایط ویژه باشد اطلاق می شود. شرایط ویژه شامل قیمت، ویژگی های خاص سازه، منطقه، شرایط پرداخت و ساکنین ساختمان است.

 

oasishome

 

قیمت یک ویلای اوکازیون معمولا 20 تا 30 درصد از قیمت عرف آن منطقه پایین تر است. باید توجه داشت که ویلا باید کیفیت مناسبی به لحاظ سازه نیز داشته باشد و صرفا قیمت پایین به منزله ی اوکازیون بودن ویلا نیست. کیفیت سازه ی ویلا و به کار گیری مصالح مرغوب و امکاناتی که برای ویلا در نظر گرفته می شود جزء مواردی است که جزء آبشن های ویلای اکازیون به شمار می رود.

 

منطقه ای که ویلا ی اکازیون در آن قرار می گیرد نیز مهم است، وقتی ویلایی اوکازیون باشد یعنی منطقه ای که ویلا در آن واقع شده دارای تراکم جمعیتی پایین بوده و به امکانات شهری دسترسی مناسبی دارد.

 

شرایط پرداخت ویلای اوکازیون بسیار مناسب و گاها به صورت اقساطی یا تعویضی نیز هستند. برای آپارتمان های اوکازیون شرایط ساکنین ساختمان نیز در نظر گرفته می شود، تعداد همسایگان و رعایت اصول آپارتمان نشینی و آرامش آپارتمان جزء نکات مثبت آپارتمان در نظر گرفته می شوند.

 

اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید و به دنبال ویلای اوکازیون هستید با اندکی جستجو می توانید ویلاهای اوکازیون را در متل قو، نمک آبرود ، کلارآباد، نوشهر، نور ، رویان و محمودآباد که جزء مناطق معروف شمال می باشند پیدا کنید و اقدام به خرید ویلا در نمک آبرود یا خرید ویلا در کلارآباد یا سایر شهرهای عنوان شده نمایید.

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه