خرید ویلای جنگلی نور

فاصله ی جنگل و دریا در نوار ساحلی خزر در شهرهای استان مازندران کم است. اتوبان احداث شده در نوار شمالی این مناطق را به دو قسمت ساحلی و جنگلی تقسیم کرده است و موجب شکل گیری ویلای جنگلی و ویلای ساحلی در این مناطق شده است. هر کدام از این ویلاها طرفداران خود را دارد و عده ای علاقه مند به خرید ویلای ساحلی در شمال و عده ای نیز علاقه مند به خرید ویلای جنگلی در شمال هستند.

 

WhatsApp Image 2019 10 11 at 9.43.53 PM

 

مشکلات شهر نشینی، آلودگی هوا ،آلودگی صوتی، ترافیک و … سبب شده تا افراد به دنبال مکانی مناسب و آرام برای گذراندن اوقات فراغت خود باشند تا بتوانند اندکی از مشکلات شهر نشینی، خود را دور کنند و تجدید روحیه نمایند. طبیعت با مهر گسترده اش این آرامش را در اختیار همگان قرار می دهد و می توانید ساعت ها نظاره گر طبیعت و زیبایی هایش شوید و از آن آرامش بگیرید. جنگل های شمال یکی از همین مکان هاست که سکوت و آرامشش وصف ناپذیر بوده و می توان بدون هیچ خستگی ساعت ها از این زیبایی ها و آرامش آن بهره مند شد. خرید ویلای جنگلی در دل طبیعت شمال می تواند این امکان را در اختیار شما قرار دهد که هر گاه از مشکلات شهر نشینی به ستوه آمدید به ویلای شمال خود بروید و آرامش را از طبیعت شمال دریافت کنید.

 

هنگام خرید ویلای جنگلی لازم است نکاتی را در نظر داشته باشید از جمله اینکه ویلایی بخرید که در بافت واقع شده باشد و حتما ویلای سنددار خریداری نمایید. زیرا عده ای از افراد سود جو اقدام به تخریب باغات و جنگل ها و شروع به ساخت ویلا بدون مجوز می نمایند. مشخصه ی بارز این ویلاها قیمت کم آن در مقایسه با سایر ویلاهاست. اگر ویلای جنگلی دیدید که قیمت آن کمتر از ویلاهای مشابهش بود باید با دقت بیشتری عمل کنید و از داخل بافت بودن آن و صحت سند ویلا اطمینان حاصل نمایید.

 

اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید خرید ویلای جنگلی می تواند یک گزینه ی مناسب برای خرید ویلا در شمال باشد. چمستان و نور ویلاهای جنگلی بسیاری دارند و شما می توانید اقدام به خرید ویلا در نور یا خرید ویلا در چمستان نمایید.

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه