استفاده از رادیاتور قرنیزی در طراحی داخلی ویلا در شمال

رادیاتور قرنیزی در طراحی داخلی ویلا در شمال چه مزیتی دارد؟

دکوراسیون داخلی ویلا در شمال باید به گونه ایی باشد که وقتی از زندگی شلوغ و پرترافیک ماشینی بهش پناه میبرید، آسایش و آرامش را احساس کنید و از بودن در فضای آن لذت ببرید.حال که یکی از مهم ترین گزینه ها برای خرید ویلا در شمال، دکوراسیون داخلی و دقت در انتخاب سیستم گرمایشی و سرمایشی بسیار مهم است. برای داشتن طراحی داخلی خاص، با توجه به کمبود منابع انرژی و برای استفاده بهینه از فضایی که دارید بهتر است، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. قرنیزها امروزه در طراحی فضای داخلی جایگاه ویژه ایی درند و از محبوبیت خاصی برخوردارند.

رادیاتور قرنیزی چیست و چه کاربردی دارد ؟

 

استفاده از رادیاتور قرنیزی

 

نوعی سیستم گرمایشی است که داخل پنل های قرنیزی از جنس آلومینیوم قرار می گیرد، سیستم ساده و کارآمد دارد و علاوه بر تامین گرمای مطبوع مورد نیاز ساختمان از ظاهری زیبا و مقاوم برخوردار است.

در سالهای اخیر که تقاضا برای خرید ویلا در شمال و خرید ویلا در نوشهر افزایش یافته، دست منفعت طلبان و سودجویان در این زمینه برای خرید و فروش غیرقانونی ملک در شمال باز شده است.

این رادیاتورهای قرنیزی جایگزین قرنیز های معمولی در ساختمان می شوند به گونه ایی که دور تا دور خانه قرار می گیرند و عملکرد آنها به نحوی است که آب گرم از پکیج وارد لوله های رادیاتور شده و گرما از سطح قرنیز به بیرون منتقل می شود و در مدت زمان کوتاهی کل خانه را گرم می کنند.

 

مزایای استفاده از رادیاتور قرنیزی در ساخت ویلا در شمال

مزایای استفاده از رادیاتور قرنیزی در ساخت ویلا در شمال

  • مزیت اصلی این قرنیزها دور از چشم بودن آنها و اینکه فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. در حاشیه پایینی دیوار نصب میشوند و برای خانه هایی که فضای کافی برای نصب رادیاتورها ندارند بسیار مناسب هستند.
  • از آنجایی که این رادیاتورها دور تا دور اتاق قرار گرفته اند، گرما را بصورت یکنواخت در سراسر اتاق پخش می کنند و در نهایت دمای متعادل و مطبوع به محیط می بخشند.
  • بی سرو صدا بودن این رادیاتورها از مزایای اصلی آنها محسوب می شوند و اینکه برخلاف رادیاتورهای قدیمی که پس از مدتی استفاده از آن، دوده موجب سیاهی دیوار اطراف رادیاتور می شود، اما در رادیاتورهای قرنیزی از این خبرها نیست.
  • بهتر است در طراحی داخلی ویلا در شمال از رادیاتورهای قرنیزی استفاده شود که علاوه بر زیبایی ، انعطاف بالا و کارایی بالایی هم دارند.
  • برخلاف رادیاتورهای قدیمی، نصب آسانی دارد و نگهداری از آن سخت نیست و نیاز به سرویس دهی مداوم و تعمیرات پیچیده ندارد.
  • تنوع رادیاتورهای قرنیزی در رنگبندی بالاست و همین امر موجب جلب توجه مهندسان ساختمان و طراحان دکوراسیون داخلی شده است.
  • رادیاتورهای قرنیزی دوستدار منابع تجدید پذیر هستند و و از انرژی خورشیدی و سایر منابع تجدید پذیر می تواند استفاده کند. مصرف انرژی در رادیاتور قرنیزی در مقایسه با رادیاتور پنلی به مراتب کمتر می باشد.

 

استفاده از رادیاتور قرنیزی در طراحی داخلی ویلا در شمال

 

در هر حال اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، خوب است نسبت به کیفیت سیستم گرمایشی آن توجه کنید. شمال کشور دو فصل بارانی و آفتابی دارد، ممکن است در وسط تابستان باشید اما با بارش چند روزه باران نیاز به سیستم گرمایشی برای ویلایتان احساس کنید. در این مواقع وجود یک سیستم گرمایشی استاندارد با راندمان کاری بالا لازم است.

آنقدرها که به نظر میرسد خرید ویلا در رویان آسان نیست و بهتر است با مشاوران باتجربه در این زمینه مشورت کنیم. مشاوران خبره سیوان آماده همکاری با شما هستند، برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه