راهکارهایی برای گرم نگه داشتن ویلا

با فرا رسیدن فصل سرما و روشن کردن وسایل گرم کننده ممکن است به دمایی که انتظار داریم نرسیم. پیدا کردن روزنه های ورود سرما و حفظ کردن گرما در منزل یکی از چالش هایی است که در فصل سرد افراد زیادی با آن دست و پنجه نرم می کنند. بستن راه های ورود سرما نه تنها منجر به حفظ گرما در خانه می شود بلکه منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی و صرفه ی اقتصادی می شود. در ادامه به روش هایی اشاره می کنیم که می تواند به حفظ گرمای خانه کمک کند.

Warm Home

 

پوشاندن درز درب و پنجره: ممکن است درب و پنجره دارای درزهایی باشند که باعث ورود سرما شود. پیدا کردن و پوشاندن این درزها با استفاده از سیلیکون و لاتکس می تواند تاثیر قابل توجهی در حفظ گرما به وجود آورد. پنجره های دوجداره به دلیل عایق بودن در برابر حرارت می توانند به حفظ دمای خانه کمک شایانی نمایند. هنگام خرید ویلا در شمال ، ویلا های زیادی را مشاهده می کنید که از پنجره دوجداره هنگام ساخت ویلا استفاده کرده اند و می توانید اقدام به خرید این ویلاها نمایید.

پرده های ضخیم: پرده ها علاوه بر نقشی که در زیبا سازی اتاق یا نشیمن دارند می توانند نقش مهمی در پیشگیری از ورود هوای سرد به منزل داشته باشند. پرده های ضخیم و پنبه ای در زمستان می توانند موانع خوبی برای پیشگیری از هدر رفت گرما در خانه باشند. اگر نمی توانید پرده های ضخیم تهیه کنید می توانید با یک آستر پشمی یا پشم شیشه پرده ها را عایق کنید.

شومینه: شومینه یکی از منابع عالی برای گرما به شمار می رود اما برای استفاده از آن باید یکسری نکات را رعایت نمایید . اگر از شومینه ی خانه ی خود استفاده نمی کنید باید شومینه را عایق کاری کنید تا به یک منبع برای ورود هوای سرد تبدیل نشود.

عایق کاری خانه: عایق کاری خانه شامل عایق کاری کف و عایق کاری سقف می باشد. عایق کاری کف معمولا هنگام ساخت خانه انجام می شود و عایق کاری سقف را پس از ساخت نیز بدون دردسر زیادی می توان انجام داد. عایق کاری نقش زیادی در گرم نمودن فضای خانه دارد.

استفاده از ورقه ی فویل: استفاده از ورقه ی فویل در پشت رادیاتور یا شوفاژ می تواند از هدر رفت گرما پیش گیری نماید و خانه را نیز گرم تر کند.

استفاده از فرش: پوشاندن کف اتاق یا نشیمن با فرش موجب می شود تا گرمای خانه حفظ شود.

بستن کانال کولر: یکی از راه های ورود سرما دریچه های کولر است که با ورود به فصل سرما باید آن ها را بست و مانع ورود هوای سرد به داخل منزل شد.

بستن درب اتاق های بلااستفاده: اگر در خانه اتاق هایی دارید که از آن ها استفاده نمی کنید بهتر است تا درب آنها را ببندید تا انرژی را صرف گرم کردن اتاقی که از آن استفاده ای نمی شود نکنید.

اگر اقدام به خرید ویلا در نوشهر و یا خرید ویلا در رویان و یا سایر شهرهای شمالی کرده اید و جزء افرادی هستید که در این منطقه ساکن نیستید در فصل سرما با مراجعه به ویلای خود با مشکل گرم کردن ویلا مواجه خواهید شد. روش های عنوان شده می تواند به شما در زودتر گرم کردن ویلایتان کمک کند.

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه