ساختمان ویلاها در شمال به چه صورت است؟

تنوع ساخت در ویلاهای شمال بسیار بالاست و ویلاها در متراژ، طبقات و نماهای مختلفی ساخته می شوند. در گذشته ویلاها معمولا به صورت فلت ساخته می شدند اما امروزه تنوع در ساخت موجب شده تا ویلاها به شکل های دیگری از جمله نیم پیلوت، دوبلکس و تریپلکس نیز ساخته شوند. تفاوت این ویلاها با ویلاهای فلت در تعداد طبقات و نیم طبقات آن است. در ادامه به تشریح ویژگی این ویلاها می پردازیم.

see1.12

 

ویلای فلت: ویلاهای فلت قدیمی ترین نوع ساخت ویلا است که امروزه در ساخت کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه ویلاهای فلت به صورت ویلای قدیمی با قیمت ارزان تر در نوشهر یافت می شوند و می توانید اقدام به خرید ویلا در نوشهر کنید و با بازسازی آن صاحب ویلا در شمال شوید.

ویلای نیم پیلوت: تفاوت ویلای نیم پیلوت با ویلاهای فلت به اندازه یک نیم طبقه است یعنی در ویلاهای نیم پیلوت، نیم طبقه در طبقه ی اول ایجاد می شود و بخش هایی از ویلا در این فضا قرار می گیرند. پله هایی نیز برای دسترسی به این فضا درون خانه در نظر گرفته می شود.

 

ویلای دوبلکس: این ویلاها در دو طبقه ساخته می شوند و برای دسترسی به طبقه ی دوم از داخل ساختمان، پله در نظر گرفته می شود. بخش های مختلف ویلا بین این دو طبقه توزیع می شود. معمولا در ویلاهای دوبلکس اتاق خواب ها در طبقه ی دوم و پذیرایی و آشپزخانه در طبقه ی پایین ساخته می شود. از طبقه ی زیر دوبلکس به عنوان پارکینگ یا انباری استفاده می شود. این ویلاها در شمال با استقبال خوبی همراه بوده اند و ویلاهای زیادی در شمال به صورت دوبلکس ساخته شده اند. اگر شما هم جزء علاقه مندان به ویلای دوبلکس هستید می توانید هنگام خرید ویلا در شمال از مشاور املاک بخواهید که این ویلاها را به شما نشان دهد.

ویلای تریپلکس: این ویلاها در سه طبقه ساخته می شوند و دارای چشم انداز بهتری نیز هستند. قیمت این ویلاها نیز در مقایسه با انواع دیگر بیشتر است. اگر جزء خانواده های پر جمعیت هستید یا به صورت دسته جمعی به شمال سفر می کنید و قصد خرید ویلا در نور ، نوشهر، یا سایر شهرهای شمالی را دارید، ویلاهای تریپلکس انتخاب مناسبی هستند.

انواع مختلف ساخت در ویلا ذکر شد و با تفاوت های آن آشنا شدید. ویلاهای دوبلکس دارای نمای زیباتر هستند و از محبوبیت بیشتری نیز برخوردارند. بهتر است ویلاها را متناسب با تعداد افراد خانواده انتخاب کنید و از پرداخت هزینه های اضافی برای خرید ویلاهای بزرگ که از بخش زیادی از آن استفاده نمی کنید خودداری کنید.

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه