مراقبت از فضای سبز در زمان مسافرت

اگر جزء افراد غیر بومی شمال باشید و اقدام به خرید ویلا در شمال کرده باشید مراقبت از فضای سبز ویلا مسئله ای است که ذهن شما را درگیر خواهد کرد. این مسئله به خصوص در فصل تابستان که گیاهان و درختان به مراقبت بیشتری نیاز دارند اهمیت پیدا می کند. در ادامه به اقداماتی که می توانید انجام دهید تا زمان مراجعه به ویلای خود فضای سبز ویلای شما همچنان سرسبز باشد اشاره خواهیم کرد.

see1.15

 

زمان هایی که به ویلای خود مراجعه می کنید علف های هرز باغچه را از بین ببرید زیرا این گیاهان آب و مواد معدنی را از گیاهان مفید می دزدند .

حدود 5 الی 6 سانت لاشبرگ در گلدان های خود یا کف باغچه قرار دهید زیرا لاشبرگ ها مانع تبخیر آب در فصل گرم می شوند و از ریشه ها در آفتاب تابستان مراقبت می نمایند.

اگر از سیستم آبیاری خودکار برای باغچه استفاده می کنید زمانی که می خواهید ویلای خود را ترک کنید از سلامت شلنگ ها مطمئن شوید و زمان آبیاری آن را به شبها موکول نمایید زیرا میزان تبخیر آب در شب کمتر است. برای فصل های گرم سال میزان آب خروجی را بیشتر کنید و در سایر فصول که میزان بارش در مناطق شمالی بیشتر است شدت آن را کمتر نمایید.

 

اگر گیاه بالارونده دارید برای آنها از چوب قائم استفاده کنید تا هنگامی که باز می گردید با گیاهان در هم تنیده مواجه نشوید.

بطری های آبیاری یکی دیگر از روش ها برای نگهداری گیاهانی است که در گلدان رشد می کنند. می توانید بطری های پلاستیکی را پر از آب کنید و سوراخ کوچکی روی درب آن ایجاد نمایید و آن را به صورت معکوس درون گلدان قرار دهید تا آب مورد نیاز گلدان را زمان هایی که نیستید تامین کند.

آبیاری گیاهان با نخ نیز یک روش دیگر برای آبیاری گیاهان گلدانی می باشد. در این روش باید یک نخ از جنس کتان یا نایلون که جنس آن نیز نازک نباشد تهیه کنید، یک سر نخ را به اندازه ی 7 سانتی متر در خاک قرار دهید و سر دیگر نخ را درون بطری که پر از آب کرده اید قرار دهید. دقت کنید که ارتفاع بطری از لبه ی گلدان بیشتر باشد و گلدان و بطری در معرض نور خورشید نباشند تا آب موجود در بطری و روی نخ تبخیر شوند.

 

زمان ترک کردن ویلا گلدان هایی که در معرض آفتاب هستند را به مکانی که سایه دارد و از نور کافی نیز برخودار است هدایت کنید.

اگر در حیاط ویلای خود صیفی جات کاشته اید زمانی که می خواهید ویلا را ترک کنید میوه های رسیده و نیمه رس را برداشت کنید. می توانید گل گیاهان گلداری که در باغچه کاشته اید را نیز زمان رفتن بکنید و از گل آنها در خانه لذت ببرید.

ایجاد فضای سبز یکی از اقدامات مهم هنگام ساخت ویلا در شمال است زیرا ویلای شمال با فضای سبز اطراف آن مفهوم پیدا می کند. ویلاهای ساخته شده در نمک آبرود ، کلارآباد، نوشهر، محمودآباد، نور، رویان، چمستان و متل قو طراحی های فضای سبز زیبایی دارند و می توانید هنگام خرید ویلا در نوشهر یا خرید ویلا در متل قو یا سایر شهرهای شمالی این مسئله را مشاهده نمایید و ویلای متناسب با علایق و سلایق خود خریداری نمایید.

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه