مزایای خرید ویلای لوکس در شمال

افزایش ساخت و ساز ویلا در شمال منجر به ظهور پدیده ی تجمل گرایی و گرایش عده ای به لوکس نشینی شده است. ساخت ویلای لوکس در شمال با هدف پاسخگویی به نیاز این افراد شکل گرفته است. داشتن یک ویلای لوکس در شمال برای هر کسی جذاب است و می تواند یک خاطره ی خوش را از سفر به شمال رقم بزند. در این مقاله می خواهیم بیشتر با امکانات این ویلا آشنا شویم، در ادامه برخی از ویژگی های متمایز کننده ویلاهای لوکس را بر می شماریم؛ از شما دعوت می کنیم که تا پایان مقاله ما را همراهی نمایید.

 

 

استفاده از مصالح مستحکم هنگام ساخت
کیفیت مصالح به کار گرفته شده هنگام ساخت ویلا در شمال بسیار مهم است و ویلا باید در کنار ظاهری زیبا در برابر عوامل فرسایشی نیز مقاوم باشد. ویلای کلاسیک و قدیمی که زمان زیادی از ساخت آن می گذرد از استحکام چندانی بهره نبرده است اما در ویلای لوکس از مصالح جدید هنگام ساخت استفاده شده و کیفیت و ماندگاری آن بیشتر است. بنابراین هنگام خرید ویلا در نوشهر دقت نمایید که ویلای نوساز را خریداری نمایید تا از دردسرهای نوسازی و بهسازی ویلا دور بمانید.
استفاده از متد ساخت جدید
با پیشرفت و تغییرات صنعت ساخت و ساز، شاهد ظهور روش های جدید هنگام ساخت ویلا هستیم که منجر به افزایش استحکام و زیبایی ساختمان می شود و ویلاهای لوکس به دلیل برخورداری از این استانداردهای روز قابل اطمینان است.

 

سن پایین ویلا
ویلاهای لوکس اخیرا پا به عرصه ی ظهور گذاشته اند و مدت زمان زیادی از احداث آن ها نمی گذرد که همین امر موجب می شود که در برابر ویلای قدیمی که در گذر زمان دچار فرسایش شده اند مستحکم تر باشند. ویلای ساخته شده در محمودآباد نوساز هستند و سن پایینی دارند بنابراین با خرید ویلا در محمودآباد خیالتان از این موضوع راحت خواهد بود.
در نظر گرفتن اقلیم شمال
هنگام ساخت ویلا باید به شرایط آب و هوایی هر منطقه توجه کرد. شمال کشور به دلیل برخورداری از آب و هوای مرطوب نوع مصالح خاص خود را می طلبد و باید علاوه بر زیبا سازی ویلا به فاکتورهای همچون به کار گیری شیشه های لوکس و چوب های خاص هنگام ساخت توجه نمود.

 

مساحت کم ویلای لوکس
ویلاهای لوکس در مقایسه با ویلای قدیمی متراژ کمتری دارند؛ هر چند نمی توان یک قاعده ی کلی برای این مسئله بیان کرد اما تقریبا بیشتر ویلاهای قدیمی در شمال مساحتی نزدیک به 1000 متر مربع دارند در حالی که برای ویلای لوکس متراژ آن معمولا زیر 400 متر مربع است. متراژ پایین منجر به کاهش قیمت ویلا می شود و با توجه به کم جمعیت شدن خانواده ها به نظر می رسد که ویلا با متراژ پایین تر برای شرایط کنونی مناسب تر باشد.
طراحی داخلی منحصر به فرد
طراحی داخلی ویلای لوکس بسیار جذاب است؛ استفاده از راه پله های چوبی، پنجره های بزرگ، فضای سبز داخلی و خارجی و .. ویلا را به یک مکان منحصر به فرد تبدیل کرده است که می تواند برای استفاده کننده آرامش را به همراه بیاورد.

 

نمای خارجی زیبا
هر چند مشخصه ی بارز ویلا، فضای سبز آن است اما این مسئله درباره ی ویلای لوکس متفاوت است. به کار گیری نورپردازی منحصر به فرد، استفاده از سنگ کاری های خاص در نمای ویلا، آب نمای به کار گرفته شده در حیاط ویلا و فضا سازی توانسته ویلای لوکس را از سایر ویلاها متمایز کند.
فروش بهتر ویلای لوکس
اگر شما یک ویلای لوکس خریداری کرده باشید و بنا به هر دلیلی قصد فروش ویلای خود را داشته باشید فروش این ویلا به دلیل برخورداری از امکانات و طراحی متفاوت کار آسانی است.
ویلاهای لوکس امکانات و تجهیزات جدیدی فراهم می کنند و به خاطر عرضه در متراژهای پایین تر قیمت مناسبی نیز دارند و خرید ویلا در شمال را می توان علاوه بر جنبه ی تفریحی به عنوان یک سرمایه گذاری در شمال نیز به شمار آورد.

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه