نکات بازسازی ویلا در شمال

هر ساختمانی پس از مدتی دچار فرسودگی می شود و نیاز به بازسازی دارد. در واقع بازسازی را می توان جزء حذف ناپذیر هر ویلایی دانست. سوال این است که یک بنا چه زمانی فرسوده می شود و نیاز به بازسازی دارد. سن یک بنا معیار مناسبی برای تعیین میزان فرسودگی آن نیست، عمر مفید بنا به موارد مختلفی از جمله مواد و مصالح به کار رفته در آن، آب و هوا و.. بستگی دارد و در مناطق مرطوب شاهد فرسودگی زودتر بناها خواهیم بود. بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی بناهای بالای 35 سال به عنوان بنای فرسوده شناخته می شوند، هر چند در برخی از کشورها این عدد بسیار بالاتر است و در انگلیس بنای بالای 200 سال به عنوان بنای فرسوده شناخته می شود.

home reconstruction

 

برای بازسازی خانه ی قدیمی ابتدا باید از شهرداری مجوز لازم را اخذ نمایید. اگر ساختمانی که قصد بازسازی آن را دارید بین چند نفر مشترک است باید تمامی اعضا در بازسازی اتفاق نظر داشته باشند. اگر برخی از مالکین با بازسازی مخالف باشند فردی که درخواست بازسازی دارد می تواند دادخواستی مبنی بر بازسازی به شورای حل اختلاف ارائه نماید. شورای حل اختلاف موضوع را برای رسیدگی به کارشناس رسمی دادگستری ارجاع می دهد و پس از انجام مراحل قانونی اگر محرز شود که این خانه برای ساکنین آن خطر جانی و مالی دارد با بازسازی آن موافقت خواهد شد و مالکینی که قصد بازسازی را دارند می توانند با تهیه ی مسکن استیجاری برای افراد مخالف، اقدام به بازسازی ملک خود نمایند. پس از پایان بازسازی و تعیین سهم هر کدام از مالکان، افراد مخالف بازسازی باید بدهی خود را تصفیه نمایند. در صورتی که مالکین بدهکار توانایی پرداخت بدهی خود را نداشته باشند ساکنان طلبکار می توانند حکم توقیف اموال بدهکار را از دادگاه بگیرند.

 

افراد زیادی علاقه مند به خرید ویلا در شمال هستند اما امکان پرداخت هزینه ی آن را ندارند. خرید ویلای قدیمی و بازسازی آن در شمال برای این افراد که به دنبال خرید ویلای ارزان در شمال هستند یک گزینه ی مناسب است. زیرا خرید ویلای قدیمی و بازسازی آن به مراتب هزینه ی کمتری از خرید ویلای نوساز دارد. البته باید توجه کنید که ویلای قدیمی که خریداری می کنید حتما دارای اسکلت بندی قویی باشد والا بازسازی ویلا امری بیهوده است. شما می توانید ویلای قدیمی بسیاری را در نوشهر و نور پیدا و اقدام به خرید ویلا در نوشهر یا خرید ویلا در نور نمایید و آن را مطابق سلیقه ی خود بازسازی کنید و از ویلای شمال لذت ببرید.

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه