ویلاهای عجیب شمال

افزایش ساخت و ساز در شمال، نیازمندی جدیدی تحت عنوان تنوع در ساخت و متمایز بودن طراحی بنا، به وجود آورده است. تنوع در ساخت می تواند هم نمود داخلی داشته باشد هم نمود خارجی؛ یعنی هم معماری داخلی ویلا را زیبا خلق کرد و هم دست به یک طراحی خارجی منحصر به فرد زد. خوشبختانه طراحان نیز در این زمینه سنگ تمام گذاشته اند و متناسب با نیاز خریداران ویلاهای متنوعی را طراحی کرده اند. هنگام خرید ویلا در نوشهر می توانید انواع مختلف این طراحی های متفاوت را مشاهده نمایید. در این مقاله می خواهیم برخی از این عجایب در طراحی و ساخت ویلا را برای شما بر شمریم.

 

see1.4

 

نوع مصالح به کار گرفته شده: مصالح به کار رفته در ساخت ویلا در شمال به خاطر هوای مرطوب باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا از فرسایش بنا در مواجه با بارش های متعدد پیشگیری نمایند. یکی از مصالحی که در ساخت ویلا خود نمایی می کند، نوع سنگ به کار رفته در بناست. استفاده از سنگ چرمی تراورتن و سنگهای شمس که در ساخت ویلای لوکس به کار می روند از نمونه های عجیبی است که نمای ویلا را چشم نواز کرده است. اگر برای خرید ویلا در محمودآباد اقدام کرده باشید می توانید تنوع سنگ به کار گرفته شده هنگام ساخت ویلا را مشاهده نمایید.

 

اتاق خواب مستر: اتاق خواب ها در ویلاهای لوکس از نوع مسترند و بعضی از ویلاها علاوه بر استفاده از استخر و سونا در خارج از ویلا، درون اتاق خواب ها نیز از این امکانات برخوردارند. در ویلاهای لوکس از سیستم های هوشمند و درجه یک استفاده شده است؛

 

امکانات جانبی: علاوه بر استفاده از سنگهای با شکوه، وجود امکاناتی همچون استخر، سونا و جکوزی باعث شده تا به آن ویلا به چشم ویلای لوکس در شمال بنگریم و قیمتشان در مقایسه با سایر ویلاها بالاتر باشند.
جنس چوب به کار رفته در کابینت چوب بلوط می باشد و نرده های راه پله گاها با طلا آب کاری شده اند. استفاده از عایق صوتی و حرارتی و همچنین وجود وسایل امنیتی و تجهیزاتی برای تامین امنیت از جمله دیگر امکاناتی است که روی افزایش قیمت ویلا تاثیر مستقیم دارد.

 

طراحی خارجی متفاوت: هر چند مورادی که بیان شد به لحاظ مصالح کاربردی متمایز بودند و گران، اما ویلاهایی هم هستند که به لحاظ طراحی متمایزند و از نقشه و سازه متفاوت برای ساخت در آن استفاده شده است. چنین ویلاهایی نیز به خاطر طراحی متفاوت و متمایز طرفداران خاص خود را دارند.

 

بی شک موارد زیادی وجود دارد که می تواند یک ویلا را از سایر ویلاها متمایز کند و برچسب ویلای لوکس و گران قیمت به آن بزند اما نکته ای که باید قبل از هر چیز بدان توجه کرد این است که همین تفاوت ها است که بازار فروش ویلا را خاص می کند و آن را به یک رقابت دل پذیر برای دوستداران خرید و فروش ویلا در شمال تبدیل می کند. رقابتی که هم تفریح است هم می توان به آن به چشم یک سرمایه گذاری در شمال نگاه کرد. برای موفقیت در چنین بازاری تنوع در ساخت و کیفیت متریال مورد استفاده می تواند کلید موفقیت برای سرمایه گذران در حوزه ی ساخت و ساز ویلا در شمال باشد.

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه