شروع قیمت ویلا لاکچری و لوکس در نوشهر

تنوع ویلاهای شمال بسیار بالاست و ویلاهای با متراژ، معماری، تعداد طبقات مختلف که موجب تفاوت در شکل و ظاهر ویلاها شده است تقریبا پوشش دهنده ی هر نوع سلیقه ای است. برخی از ویلاها به صورت سنتی ساخته می شوند در حالی که برخی دیگر لوکس و لاکچری به شمار می روند. حکمران ویلای سنتی طبیعت است و جنگل و دریا و در ویلاهای لوکس و لاکچری امکانات است که حرف اول را می زند.

 

see1.89

 

انتخاب بین ویلای سنتی و لاکچری به افراد بستگی دارد، عده ای دوست دارند که در شمال بوی دود و جنگل و دریا را تجربه کنند و میزان دسترسی به امکانات برایشان در اولویت نیست و عده ای نیز معتقدند که هنگام رفتن به شمال باید امکانات زیادی در اختیارشان باشد تا بتوانند از تفریحات شمال لذت ببرند. ویلاهای موجود در شمال پاسخگوی همه ی این نیازهای متنوع است و شما می توانید متناسب با نیاز خود اقدام به خرید ویلا در شمال نمایید.

 

معماری ویلاهای لوکس بیشتر شبیه ویلاهای اروپایی است و به معماری غربی نزدیک است. گرمایش و سرمایش ویلاهای لاکچری با اسپیلت، سیستم های گرمایش از کف و کولرهای گازی تامین می شود و از شیشه های دوجداره به عنوان عایق صوت و حرارت استفاده می شود. نورپردازی در این ویلاها بسیار اهمیت دارد تا بخش های مختلف ویلا در شب نیز روشنایی مطلوبی داشته باشد. اگر امکانات برای شما در اولویت قرار دارد می توانید اقدام به خرید ویلا در نمک آبرود یا خرید ویلا در متل قو که ساخت ویلاهای لوکس در آن رایج است نمایید.

 

در ویلاهای سنتی از سیستم های گرمایشی و سرمایشی جدید استفاده نمی شود و از وسایل سنتی همچون بخاری هیزمی یا شومینه برای گرم کردن ویلا استفاده می شود. در سقف ویلاهایی که به سبک سنتی ساخته می شوند در بخش هایی از سقف از چوب استفاده می شود. همچنین ممکن است که پنجره های این ویلاها نیز از چوب ساخته شود.

 

در این میان عده ای هم هستند که دوست دارند در خانه ای با کلیه ی امکانات زندگی کنند و در عین حال از فضای سنتی نیز بهره ببرند. تلفیق سنت و مدرنیته اقدامی است که برای پاسخگویی به نیاز این افراد شکل گرفته است. برای مثال تعبیه ی تراس سنتی با ستون های چوبی برای اتاق مستر از اقداماتی است که می توان در تلفیق این دو سبک از آن بهره برد.

 

افرادی هم که نمی توانند ویلای مطابق با سلیقه ی خود بیابند، اقدام به خرید زمین در شمال می نمایند و ویلایی که مد نظرشان است را در آن می سازند.

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه