ویژگی های یک مشاور املاک خوب

با توجه به رونق بازار خرید و فروش ملک در شمال افراد سودجو به دنبال سوء استفاده از این فضا و کسب سود به روش های مختلف هستند. در این میان افرادی بدون شناخت و آگاهی، با خرید ویلا یا زمین هایی که مشکل قانونی دارند در دام این افراد گرفتار می شوند. وجود افرادی که بتوانند قابل اطمینان و تحت نظارت نهاد خاصی باشند یک نیاز به نظر رسید و همین امر موجب پیدایش بنگاه های مشاور املاک گشت. مشاوران املاک به عنوان واسطی میان دو طرف معامله هستند و اقدام به تنظیم قرارداد بین دو طرف معامله می نمایند.

Buy LI House

 

مراجعه به مشاور املاک برای انعقاد یک قرارداد امری ضروری است و نباید اقدام به انعقاد قرارداد بدون حضور شاهد و به صورت دستی نمایید زیرا این معامله فاقد هر گونه اعتبار قانونی است و در صورت وجود اختلافات، پیگیری قانونی آن به سختی صورت می گیرد. اما سوال این است که چگونه می توان یک مشاور املاک قابل اطمینان را تشخیص داد. در ادامه به بیان ویژگی های مشاور املاک قابل اطمینان می پردازیم.

-توجه کنید که مشاور املاک حتما پروانه ی کسب داشته باشد.

-سعی کنید بنگاه های املاکی را برای انعقاد قرارداد انتخاب کنید که تازه کار نباشند. زیرا تجربه ی کاری یکی از فاکتورهای مهم در این حرفه است.

-اگر مشاور املاک بدون تردید درباره ی هر مسئله ای به شما قول اطمینان داد، بدانید که فرد قابل اطمینانی نیست و هدفش تنها فروختن ملک می باشد زیرا درباره ی مسائل مختلف اطمینان صد در صدی وجود ندارد.

-اگر مشاور املاکی ملک های موردنظر را تا قبل از انجام معامله به شما نشان ندهد و مسائلی مانند بازدید عمومی نداریم و موقع معامله ملک را نشان خواهیم داد را به میان بکشد، قابل اطمینان نیست؛ زیرا می خواهد شما را در منگنه بگذارد تا از توجه به ویژگی ها و ریز جزئیات ملک غافل بمانید.

-مشاور املاک موظف است تا قبل از تنظیم قرارداد از واقعی بودن هویت هر دو طرف اطمینان حاصل نماید و در صورتی که مشکلی مبنی بر اهراز هویت طرفین بعد از انعقاد قرارداد مشخص بشود مشاور املاک باید پاسخگو باشد و می توان علیه او اقدام قانونی انجام داد.

-هر مشاور املاکی پس از انجام معامله باید به شما کد رهگیری برای آن معامله بدهد و آن را در قرارداد ثبت نماید زیرا قرارداد فاقد کد رهگیری، اعتبار قانونی ندارد.

انتخاب مشاور املاک مناسب برای خرید ویلا در شمال یک امر مهم و ضروری است و نمی توان هر مشاور املاکی را برای انعقاد قرارداد انتخاب نمود. اگر قصد خرید ویلا در کلارآباد یا خرید ویلا در متل قو ، نمک آبرود، نوشهر یا سایر شهرهای شمالی دارید، گروه تخصصی املاک سیوان با تخصص و تجربه ی چند ساله در امر خرید و فروش ویلا در شمال می تواند شما را در این مهم یاری رساند.

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه