چرا باید در شمال سرمایه گذاری کنیم؟

با توجه به متلاطم بودن بازار و عدم ثبات آن ذخیره ی نقدینگی در بانک ها برای بسیاری از افراد توجیه اقتصادی ندارد و علاقه مند به ذخیره ی پول خود در بانک ها نیستند. علت این امر را می توان وجود مسائلی همچون موسسات مالی و اعتباری نامطئمن، سود کم و افزایش نرخ تورم دانست. به همین دلیل عده ی زیادی اقدام به سرمایه گذاری در بخش های مختلفی همچون بازار بورس، خرید طلا، سکه ، ماشین، ملک و … کرده اند. خرید و فروش ویلا در شمال و خرید و فروش زمین در شمال یکی دیگر از بخش هایی است که چندسالی است بسیار مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته و افراد زیادی اقدام به سرمایه گذاری در این حوزه کرده اند. علت این امر را می توان رونق بازار خرید و فروش ملک در شمال دانست.

 

see1.84

 

مناطق شمال کشور به دلیل برخورداری از محاسن بسیاری همچون آب و هوای مطلوب، موقعیت جغرافیایی مناسب، وجود جنگل و دریا، هوای سالم و ترافیک کم توانسته گردشگران زیادی را به خود جلب کنند و حتی بسیاری از افراد این شهر را به عنوان شهر محل زندگی خود انتخاب کرده اند. این مسئله موجب به وجود آمدن نیازهای جدیدی همچون مکانی برای اسکان مانند هتل، سوئیت و ویلا شده است. به همین دلیل ساخت و ساز در شهرهای شمالی افزایش یافته است و شهرک ها و هتل های بسیاری در این شهرها ساخته شد. شهرهای استان مازندران همچون نوشهر، متل قو، کلارآباد، نور، محمودآباد، چمستان، رویان، رامسر، بابلسر و منطقه ی نمک آبرود توانسته اند در این میان خوش بدرخشند. علت این امر نزدیکی این شهرها به پایتخت و جاذبه های دیدنی، در کنار سایر ویژگی های ذکر شده ی شمال است.

 

ایجاد آزاد راه جدید تهران-چالوس و افزایش پهنای باند جاده ی هراز می تواند یک گام بزرگ برای رشد بیشتر شهرهای یاد شده باشد و ملک در این مکان با افزایش ارزش جهشی همراه خواهد شد. خرید ویلا در نوشهر، خرید ویلا در نور و دیگر شهرهای شمالی و همچنین خرید زمین در این مناطق راهی مناسب برای سرمایه گذاری در این مناطق است که با اندکی مطالعه و جستجو می توان نقاط مناسب را شناسایی و اقدام به خرید زمین و ویلا نمود.

 

سرمایه گذاری در شهرهای شمالی به دلیل برخورداری از محاسن بسیاری که عنوان شد می تواند بسیار پربازده و سودآورد باشد و می توانید اقدام به سرمایه گذاری در شهرهای عنوان شده نمایید.

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه