چرا در محمودآباد ویلا بخریم؟

محمودآباد یکی از شهرهای شمالی است که از سه طرف با شهرهای نور، آمل ، فریدون کنار و از سمت دیگر با دریای خزر مرز مشترک دارد. این ویژگی باعث شده تا محمودآباد یک موقعیت استراتژیکی داشته باشد و از اهمیت زیادی برخوردار باشد. هر چند شهر محمودآباد به نسبت شهرهایی مانند چالوس و رامسر جدید الاحداث محسوب می شود اما موقعیت مناسب آن باعث شده تا سرمایه گذاری در آن افزایش یابد و خیلی سریع رشد کند.

 

see1.85

 

اقتصاد این شهر بر مبنای کشاورزی، ماهیگیری و گردشگری است. کاشت برنج در این منطقه بسیار رونق دارد و بخش قابل توجهی از برنج شمال از محمودآباد تامین می شود.

 

از طرفی محمودآباد از طریق جاده ی هراز به تهران متصل می شود. وزارت راه و شهرسازی در حال تعریض جاده ی هراز است و این جاده به زودی تبدیل به اتوبان چهار بانده خواهد شد. این مسئله موجب می شود تا حجم مسافرت ها به شمال کشور و به خصوص در شهرهای آمل، محمودآباد و نور گسترش یابد و اقتصاد این منطقه رشد قابل توجهی داشته باشد. اگر جزء افراد پایتخت نشین هستید و قصد خرید ویلا در شمال را دارید تا تعطیلات و آخر هفته ها به شمال سفر کنید، می توانید شهر محمودآباد را برای خرید ویلا انتخاب کنید زیرا مسیر رسیدن به ویلایتان برایتان کوتاه تر از سایر جاده های منتهی به پایتخت است. این مسئله همچنین فرصت بسیار مناسبی را در اختیار سرمایه گذارن می گذارد تا با خرید زمین در محمودآباد، آمل و نور در این شهرها سرمایه گذاری نمایند.

 

همچنین ساخت و ساز در این شهرها افزایش یافته و ویلاهای زیادی در این شهرها ساخته شده است. به دلیل اینکه این شهرها در حال توسعه هستند فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری به شمار می روند و می توانید با خرید ویلا در محمودآباد، خرید ویلا در نور یا آمل اقدام به سرمایه گذاری در این شهرها نمایید.

 

جاذبه های توریستی یکی از دلایل دیگر برای توجه به این شهر است. شهر سرخرود که از توابع محمودآباد است یک منطقه ی گردشگری به شمار می رود و در فصل زمستان میزبان قوهای آوازه خوان است و هر ساله جمعیت گردشگر زیادی را به خود جلب می کند. پارک سرزمین رویاها و روستای لاویج از دیگر مکان های دیدنی در اطراف محمود آباد هستند.

 

محمودآباد به عنوان یکی از شهرهای ساحلی دریای خزر توانسته در مدت زمان کوتاهی رشد خوبی داشته باشد و در میان این شهرها خوش بدرخشد. این شهر یک فرصت مناسب برای افرادی که به دنبال سرمایه گذاری در شمال هستند می باشد.

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه