چطور ویلای هوشمند داشته باشیم

خانه ی هوشمند عبارت جدیدی است که این روزها آن را بسیار می شنویم. ابتدا بهتر است تعریفی از خانه ی هوشمند ارائه دهیم و سپس به بیان ویژگی های این خانه می پردازیم.

خانه ی هوشمند خانه ای است که بر روی لوازم موجود در منزل از دستگاه هایی استفاده شده است که این امکان را فراهم می کند تا از راه دور آن لوازم را کنترل و برنامه ریزی کرد تا هر کاری در زمان مشخص یا با فشردن یک کلید انجام گیرد. همچنین این دستگاه ها می توانند با یکدیگر مرتبط باشند تا در مواقع ضروری از بروز حوادث پیشگیری شود. این امکان برای ویلاهایی که در شهری غیر از شهر محل سکونت خود خریداری می کنید می تواند بسیار مفید باشد و به شما کمک می کند تا منزل خود را از راه دور کنترل کنید. امروزه ویلاهای هوشمند در شمال با استقبال خوبی همراه بوده اند و بسیاری از ویلاها به صورت هوشمند ساخته می شوند.

 

see1.86

 

شما می توانید در یک خانه ی هوشمند میزان دمای منزل، آبیاری گیاهان، پرده های خانه، روشن و خاموش شدن چراغ های خانه یا سایر لوازم برقی و سیستم امنیتی را از راه دور کنترل نمایید.

 

اگر شما جزء افراد غیر بومی در شمال باشید که اقدام به خرید ویلا در رویان یا خرید ویلا در نور یا سایر شهرهای شمالی کرده اید تامین امنیت ویلایتان یک مسئله ی مهم و اساسی است که از طریق ویلای هوشمند این کار بسیار ساده خواهد شد. همچنین نگهداری فضای سبز و حفظ سرسبزی آن یکی از کارهایی است که هوشمندی سیستم آبیاری در اختیار شما می گذارد. می توانید با توجه به فصول مختلف سال یا آفتابی و بارانی بودن هوا، آبیاری درختان و گیاهان خود را زمانبندی کنید. همچنین شما می توانید در فصول سرد یا گرم قبل از ورود به ویلایتان دمای آن را تنظیم نمایید.

 

بحث هزینه ی هوشمند سازی مسئله ای است که شاید ذهن افراد را به خود مشغول کند. اما باید بدانید امکاناتی که هوشمند سازی در اختیارتان قرار می دهد به مراتب بیشتر از هزینه ای است که در پی دارد. برای مثال اگر شما بخواهید برای ویلای شمال خود یک نگهبان استخدام کنید هزینه ی استخدام به مراتب بیشتر از هزینه ای است که برای هوشمند سازی خرج می کنید. بعلاوه شما می توانید این هزینه را هنگام فروش ویلا در شمال جبران کنید زیرا ویلاهای هوشمند به نسبت ویلای معمولی گران تر هستند.

 

طبیعتا خرید یک ویلای هوشمند برای افراد غیر بومی در شمال بهتر از ویلای معمولی است زیرا این کار آسودگی خیال بیشتری برایتان به همراه دارد و می توانید از راه دور بر ویلای خود نظارت و کنترل داشته باشید.

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه