تفاوت های بین ویلای لوکس و معمولی در شمال

با توجه زیاد گردشگران به مناطق شمال کشور، خرید و فروش زمین در شمال کشور رشد چشمگیر داشته و فرصت های مناسبی را برای سرمایه گذاری در شمال ایجاد کرده است.
یکی از این سرمایه گذاری ها در غالب ساخت ویلای لوکس می باشد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

 

tafavot

 

بین یک ویلای لوکس در شمال و یک ویلای معمولی تفاوت هایی وجود دارد که ما در این مقاله قصد داریم به بیان این تفاوت ها بپردازیم، برخی از این تفاوت ها به شرح زیرند:
اولین گزینه که باعث تفاوت بین یک ویلای لوکس در نوشهر با یک ویلای معمولی می شود قیمت خرید آن ویلاست. خرید ویلا در نوشهر اگر از نوع لوکس باشد به طور قابل توجهی قیمت بیشتری در مقایسه با ویلای معمولی دارد.
تفاوتهای ظاهری یک ویلای لوکس در شمال با یک ویلای معمولی شاید از چشم هیچ بیننده ای پنهان نباشد، ویژگی هایی همچون نمای ظاهری، معماری ویلا، تعداد اتاق ها، سبک احداث ویلا، فضای سبز، دوربین مدار بسته، سیستم هوشمند ویلا و غیره جزو مواردی هستند که می توانند ویلای لوکس را برای شما مشخص کنند.
مسئله ی بعدی، امکاناتی است که یک ویلای لوکس در نور فراهم می کند.

 

عموما ویلای لوکس در شمال علاوه بر امکانات معمولی یک ویلا دارای امکانات فراتر هستند که برخی از این امکانات به شرح زیرند:
استخر: برخی از ویلاهای لوکس در شمال دارای استخر می باشند، استخرها می توانند سرپوشیده یا در فضای باز محوطه ی ویلا قرار گیرند که دسته ی دوم طرفداران بیشتری دارند.
ویلاهایی که در فضای باز طراحی می شوند دارای فضای سبز زیبا می باشند و اساسا یکی از مولفه های چنین استخرهایی این است که از طراحی فضای سبر زیبایی برخوردار باشند.
اتاق بدن سازی: یکی دیگر از امکاناتی که نشان دهنده یک ویلای لوکس در رویان می باشد ویلایی است که دارای اتاق بدن سازی می باشد. هوای شمال کشور به خاطر قرار گیری در حاشیه ی دریاچه ی خزر، مرطوب می باشد از این روی داشتن یک اتاق بدن سازی با تهویه ی مناسب به عنوان یک گزینه مناسب برای خرید ویلا در رویان محسوب می شود.

 

اسپای اختصاصی: با توجه به مشکلات متعدد جوامع امروزی، وجود یک مکان برای ریلکس کردن امری ضروری به نظر می رسد، یک ویلای لوکس در کلارآباد چنین امکانی را در اختیار شما قرار می دهد.
اگر شما جزو علاقه مندان به ریلکسیشن باشید وجود اسپای اختصاصی می تواند گزینه ی مناسبی باشد. اسپای اختصاصی دارای امکاناتی همچون جکوزی، وان لوکس، تخت ماساژ و .. می باشد.
سونا: از دیگر تفاوتهای یک ویلای لوکس در شمال با یک ویلای معمولی، مجهز بودن ویلای لوکس به سونا است. فنلاندی ها به عنوان نخستین افرادی که از سونای خشک استفاده کردند اعتقاد دارند که سونای خشک می تواند افکار منفی را از ذهن انسان بزداید و همچنین با بالا بردن مقاومت بدن، شما را در برابر عفونت ها و ویروس ها قوی کند.

 

طبق نکات گفته شده مشخصه ی بارز یک ویلای لوکس در شمال با یک ویلای معمولی، امکاناتی است که ویلای لوکس به شما عرضه می دارد، بنابراین اگر می خواهید از امکانات بیشتری بهره مند شوید به دنبال یک ویلای لوکس در شمال باشید.

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه