کاربرد کناف در ویلاهای شمال

ابتدا لازم است یک تعریف از کناف ارائه دهیم، کناف صفحه ای است از نوع فلزی و گالوانیزه که دارای روکشی از جنس گچ می باشد و از انواع مصالح ساختمانی خشک محسوب می شود و در سقف ویلا در شمال و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. کناف انواع گوناگون دارد و با توجه به شرایط اقلیمی و بر حسب نیاز و سلیقه ی مصرف کننده می توان نوع خاصی از آن را انتخاب کرد.

کناف به خاطر نام شرکتی که برای نخستین بار آن را تولید کرد کناف نام گرفت، هرچند امروزه به خاطر فواید بسیاری که دارد به آن توجه بسیاری شده، اما از قدمتی حدود 80 سال برخوردار است.

 

kanaf

 

از علت های توجه به استفاده از کناف درسقف ویلا در رویان را می توان قابلیت استفاده مجدد و وزن سبک دانست. ویژگی بارز کناف، وزن کم آن است که با نصب آن می توان وزن سقف را ده تا پانزده برابر کاهش داد و در هنگام وقوع حوادثی همچون زلزله بسیار کمک کننده است، زیرا اثرات مخرب را به طرز قابل توجهی می کاهد. صفحات دارای قابلیت استفاده مجدد هستند و می توان آنها را باز کرده و در جای دیگری از آن استفاده کرد. کناف را هم می توان به عنوان پوشش سقف ویلا در نوشهر و هم به عنوان دیوار جدا کننده به کار برد. از دیگر مزایای استفاده از کناف میتوان به افزایش سرعت اجرای پروژه اشاره کرد زیرا سرعت نصب آن به نسبت سایر مصالح بالاتر است.

برای جابه جایی کناف آنها را بسته بندی می کنند تا کناف آسیبی نبیند. هنگام نصب کناف ممکن است میان صفحات روکش دار درزهایی ایجاد شود که برای پر کردن درزها از بتونه استفاده می شود و بعد از آن عمل رنگ آمیزی صورت می گیرد.

کناف به خصوص در بازسازی بناهای قدیمی کاربرد دارد زیرا جزو مصالح خشک محسوب می شود و برای تغییر کاربری گزینه ی مناسبی به شمار می رود. همچنین با نصب کناف شما می توانید به راحتی به تاسیساتی که در زیر سقف یا جاهای دیگری که در زیر کناف به کار برده اید دسترسی داشته باشید و نگران تخریب و بازسازی هنگام تعمیر تاسیسات ساختمانی خود نباشید.

کناف با توجه به نیازهای جدید صنعت ساختمان مورد توجه  ویژه ای قرار گرفته است و استفاده از این صنعت روز به روز در حال گسترش می باشد و به سمتی پیش می رویم که استفاده از سیمان کاری کاهش پیدا کند، بنابراین کناف یک گزینه ی خوب برای استفاده در سقف ویلا در شمال می باشد.

هنگام خرید ویلا در شمال می توانید ویلاهایی را انتخاب کنید که از سقف کناف هنگام ساخت ویلا استفاده شده است. ویلاهایی که در محمودآباد و نور ساخته می شوند از کناف در ساخت ویلا استفاده می کنند و شما می توانید اقدام به خرید ویلا در محمودآباد و خرید ویلا در نور نمایید.

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه