4 روش خرید باغ ویلا در شمال + طراحی باغ ویلا در شمال

چرا همه دنبال خرید باغ ویلا در شمال هستند؟

تصور داشتن باغ ویلا بقیمت در شمال و طراحی باغ ویلا در شمال با سلیقه خودتان, حس خوب زندگی را در آن بسیار لذت بخش می کند. نمی شود علاقه ایی که به طبیعت و زندگی در محیط بکر را داریم انکار کرد. باغی دلنشین که در محوطه ی آن درختان میوه وجود دارد. سرسبزی و زیبایی آن فضای بسیار دلنشین و روح بخش به شما هدیه میدهد. در ادامه به نکات مهمی در خصوص خرید باغ ویلا و طراحی آن می پردازیم.

 

جستجوی دقیق برای خرید باغ ویلا در شمال
سرچ در گوگل برای پیدا کردن باغ ویلای قیمت مناسب

 

نکته مهم:

هدف از انتشار این مقاله بازی با کلماتی از قبیل باغ ویلا و طراحی آن جهت رتبه گرفتن در سرچ گوگل نیست, هدف دادن اطلاعات کاربردی و مهم جهت خرید باغ ویلا در نوشهر و شمال به شما خریدار محترم باغ ویلا است. این مطالب انتقال تجربه ی ۲۰ ساله از رفتار مشتریان راضی و ناراضی در مورد خرید باغ ویلا است,  نه از زبان و قلم کسی که فقط  نویسنده مقاله است و تا به حال درک فیزیکی از باغ ویلا را نداشته, پس با ما همراه شوید.

 

باغ ویلا چیست؟

تعریف باغ ویلا:

باغ ویلا, همان ویلایی ست که جهت سپری کردن اوقات فراغت و در ایام تعطیلات استفاده می شود. البته امکانات رفاهی بیشتر و فضای سرسبز در دامن طبیعت از ویژگی بارز باغ ویلا است. معمولا در مناطق سرسبز و خوش آب و هوا باغ ویلاها قرار دارند و گزینه مناسبی است برای کسانی که مایلند زمانی را به دور از زندگی ماشینی و آلودگی های آن به استراحت بپردازند.

از جمله پرطرفدارترین و گران قیمت ترین نوع املاک باغ ویلاها هستند که در همه جای کشور مخصوصا شمال کشور به فروش می رسند. بهترین روش سرمایه گذاری در ملک, بررسی تمام جوانب آن است و شاید این تنها سرمایه گذاری میلیاردی شماست!

 

تفاوت باغ ویلا و ویلا در چیست؟

در واقع هر دو یکی هستند و فلسفه استفاده از ویلا و ویلا باغ همان گذراندن اوقات فراغت است و شاید مهمترین تفاوت آنها در سرسبزی و امکانات رفاهی بیشتر در باغ ویلا نسبت به ویلا است. بهتر است اینطور بگوییم که باغ ویلا نسخه ی لاکچری تر و کاملتر ویلا با توجه به امکاناتش است. البته طراحی ویلا باغ قوانین خاص خودش را دارد که در ادامه به موضوع طراحی ویلا باغ می پردازیم.

بیشتر بخوانید: تعریف ویلا را در مقاله از سیوان بپرس بخوانید.

 

طراحی باغ ویلا در شمال نوشهر
طراحی باغ ویلا در شمال نوشهر با قیمت مناسب

 

اشتباه رایج در خصوص باغ ویلا در شمال

1- تعیین متراژ مشخص برای باغ ویلا 

در خیلی از مقالات شاهد هستیم که متراژ را مهمترین معیار تفکیک ویلا و باغ ویلا اعلام کرده اند مثلا باغ ویلا باید بیشتر از ۱۰۰۰متر زمین داشته باشد که در واقع اینطور نیست و کسی که این معیار را قرار می دهد درکی از ویلا باغ ندارد. مکانی را تصور کنید با درختانی سرسبز, حیاطی زیبا و امکاناتی از قبیل آلاچیق, استخر, آبنما و غیره در دامان طبیعت, فارغ از متراژ چه با ۳۰۰ زمین چه ۱۰۰۰ متر کمتر یا بیشتر, اصل ماهیت باغ ویلا, لوکیشن و امکانات ویلا باغ است نه متراژ آن, البته قیمت باغ ویلا تاثیر مستقیم در متراژ آن دارد, که در ادامه بیشتر با این مفاهیم آشنا می شوید.

 

2- سود کلان فروشنده گان باغ ویلا در شمال

خیلی ها اینگونه به شما اطلاع رسانی می کنند که به جای خرید باغ ویلا با قیمت گزاف, خودتان اقدام به ساختن باغ ویلا کنید تا سود بیشتری ببرید!!  غافل از اینکه نمی دانند هر جای سرسبزی در شمال امکان ساخت ویلا وجود ندارد یا خبر های مکرر تخریب ویلاهای لاکچری در شمال را نشنیده اند, یا اطلاعی از کاربری زمین های شمال را ندارند. نگران نباشید در انتهای مقاله تبدیل به کارشناس خرید باغ ویلا در شمال می شوید. 

 

به این جمله مهم توجه کنید:

هزینه زمان از دست رفته برای داشتن باغ ویلا در شمال!!

از آنجایی که باغ ویلا با وجود داشتن درختان سرسبز مفهوم خودش را پیدا می کند, پس تبدیل شدن یک نهال کوچک به درخت سرسبز چندین سال زمان میبرد, سپری شدن این زمان بهای زیادی دارد که همان عمر گران قیمت شماست. همینطور می دانیم هر جایی که درخت دارد, لزوما اجازه ساخت ویلا وجود ندارد. به خاطر همین موضوع تقاضا برای ویلا باغ در شمال همیشه بالاست, بزرگ یا کوچک بودن زمین آن در اولویتهای بعدی قرار داشته و ارتباط مستقیم به بودجه خریداران دارد. شاید جواب سوال مهم در ابتدای مقاله را گرفتید که چرا همه دنبال خرید باغ ویلا در شمال هستند؟

 

لیست قیمت خرید باغ ویلا در شمال با قیمت بروز

ردیفنوع باغ ویلامحله یا شهرک برندمنطقه و شهرمتراژ زمینتعداد فایلقیمت باغ ویلا (به میلیارد نومان)
1باغ ویلا لاکچری مدرنکل مازندرانبالای 800 متربیش از 80 فایل بالای 50 میلیارد
2باغ ویلا لاکچری کلاسیککل مازندرانبالای 1000 متربیش از 90 فایل بالای 50 میلیارد
3باغ ویلا روستیکنیمه برندرویان تا نوشهربالای 500 متربیش از 100 فایل از 20 تا 50 میلیارد
4باغ ویلا معمولیرویان تا نوشهربالای 500 متربیش از 70 فایل از 10 تا 20 میلیارد
5باغ ویلا نقلی و کوچکرویان تا نوشهربین 300 تا 500 متربیش از 20 فایل از 7 تا 10 میلیارد
6باغ ویلا قیمت کاسبیهمه مناطقرویان تا نوشهرمتراژ مختلفتعداد محدودتماس با کارشناس

 

4 روش خرید باغ ویلا در شمال, چگونه باغ ویلای زیبا داشته باشیم؟

برای داشتن باغ ویلا قیمت مناسب در شمال دقیقا باید به موارد زیر توجه کنید تا اولا درگیر مسائل قانونی تغییر کاربری نشوید و دوما در دام کلاهبرداران و شیادان ملکی در شمال نیافتید.

 

1-خرید باغ ویلا قدیمی

بهترین و پرسودترین سرمایه گذاری و داشتن یک باغ ویلا در شمال, خرید باغ ویلای قدیمی به قیمت است. با این کار از موضوع کاربری باغ ویلای خریداری شده خیال خودتان را راحت می کنید. در خرید این ویلا باغ ها معمولا فقط پول زمین را پرداخت می کنید و هزینه ای برای بنای موجود+ انشعابات اختصاصی و درختان چندین ساله پرداخت نمی کنید. طراحی باغ ویلاهای قدیم اکثرا با درخت نخل و فینیکس همراه بوده که جذابیت خاصی به این نوع باغ ویلاها می داده است. طی مشاوره با تیم پیمانکاری سیوان می توانید با کمترین هزینه نسبت به نوسازی و بازسازی باغ ویلا خود اقدام نمایید. 

 

باغ ویلایی با درختان سر سبز و اصیل در شمال
خرید باغ ویلا قدیمی با اصالت در شمال

 

2- خرید زمین با بنای کلنگی در شمال

راه مطمئن دیگر برای داشتن باغ ویلا در نوشهر, خرید زمین قیمت مناسب با بنای کلنگی است. در این صورت قطعا کاربری زمین این بنای کلنگی مسکونی است و احتمالا انشعابات اختصاصی آب, برق وگاز را نیز دارد و می توانید به راحتی با اخذ مجوز قانونی اقدام به ساخت ویلایی لوکس در این زمین یا باغ با درختان سرسبز نمایید. این کار ارزش افزوده ی بالایی به سرمایه گذاری شما می دهد.

 

3- مشخص کردن کاربری باغ ویلا

اگر قصد خرید باغ ویلا در روستاهای شمال را دارید حتما از دهیاری همان محل استعلام کاربری کل زمین باغ ویلای مورد نظر را بگیرید, حتما نقشه طرح هادی روستا را ببینید و در آن کاربری زمین یا باغ را مشخص کنید. چون در اغلب موارد مخصوصا باغ ویلاهای متراژ بالا بخشی از زمین این نوع باغ ویلاها کاربری باغی یا زراعی دارند و شما از آن بی خبر هستید. این موضوع در تعیین قیمت نهایی معامله باغ ویلا خیلی موثر است. چون قیمت زمین کاربری باغی یا کاربری زراعی 30 الی 40 درصد پایین تر از زمین با کاربری مسکونی است.

 

4- خرید باغ در شمال با امکان تغییر کاربری

راه دیگر داشتن باغ ویلا در شمال خرید باغ به قیمت کاسبی با امکان تغییر کاربری به مسکونی است. با رعایت این موضوع می توانید با خیال راحت اقدام به ساخت ویلای نوساز در باغ خریداری شده بکنید. تغییر کاربری زمین های باغی به مسکونی در صورت اخذ موافقت های لازم, بین دو تا سه ماه زمان می برد و با پرداخت مبلغی معقول و خیلی کمتر از هزینه پایان کار و جریمه های میلیاردی می توانید مجوز ساخت دریافت کنید و سپس اقدام به ساخت ساختمان مسکونی خود در قالب ویلا باغ بکنید.

 

خرید باغ با امکان تغییر کاربری در شمال
خرید باغ در شمال با امکان تغییر کاربری

 

کارشناسان حقوقی خبره املاک سیوان می توانند با کمترین هزینه و زمان بصورت کاملا قانونی تغییر کاربری برایتان انجام دهند.

 

بهترین امکانات رفاهی باغ ویلا در شمال چیست؟

از جمله امکانات رفاهی که میتوانید برای فضای بیرونی باغ ویلای خودتان در شمال در نظر بگیرید:

1- آلاچیق در باغ ویلا

 میتوان گفت آلاچیق یکی از پرطرفدارترین امکانات رفاهی بیرونی یک باغ ویلا در شمال است که در اشکال و ابعاد مختلف ساخته می شود و نه فقط برای باغ ویلا که برای همه ی ویلاها کاربردی است و از جمله امکانات مهم هر ویلا محسوب می شود. استفاده از آلاچیق با قیمت مناسب در حیاط باغ ویلا با طراحی مختلف و متناسب با ابعاد و متراژ زمین آن ویلا می تواند خاطرات قشنگی را در آن فضا رقم بزند.

 

2- استخر در باغ ویلا

 وجود استخر و جکوزی طراحی شده می تواند در محیط باز یا در محیط سربسته باشد, در هر حال از امکانات لاکچری باغ ویلا محسوب می شود. استخر داخلی یا استخر بیرونی در باغ ویلا هرکدام معایب و مزایای خاص خودش را دارد. پیشنهاد سیوان به شما با کمی هزینه ی بیشتر و با قیمت معقول, استخر بیرونی همراه با طراحی مدرن یا طراحی کلاسیک استخر با کاور فلزی متحرک و جمع شونده است, در این حالت هم محیطی بدون مشرف دارید و هم فضای استخر همیشه تمیز بوده و رطوبت استخر به فضای داخلی باغ ویلا آسیبی نمی رساند.

یکی از لذت بخش ترین تفریحات ، شنا کردن است، از این رو وجود استخر و جکوزی در باغ ویلا علاوه بر اینکه می توانند راهکارهای درمانی محسوب شوند نشان دهنده رفاه بیشتر این فضا است.

 

استخر در باغ ویلا با چشم انداز دریا و جنگل
استخر یکی از مهمترین امکانات رفاهی باغ ویلا در شمال

 

3- آبنما و باربیکیو در ویلا باغ

 تصور اینکه جوی آب روانی از لابه لای درختان سرسبز عبور کند و صدای فرح بخش آن به گوش برسد بسیار نشاط آور است. با طراحی آب نما در اشکال مختلف می توانیم این امکان را بوجود بیاوریم که البته سلیقه ی شخصی نیز در این امر دخیل است. همچنین وجود یک باربیکیو و یک آلاچیق در کنار هم ترکیب جالبی ست, حتی اگر گیاهخوار باشید تجربه ی یک باربیکیو می تواند برایتان لذت بخش باشد. وجود باربیکیو هم در فضای بیرونی علاوه بر جنبه زیبایی که دارد از جمله امکانات آن باغ ویلا محسوب میشود.

 

4- جاده سلامتی و پیست دوچرخه سواری در ویلا باغ لاکچری

یکی از مهمترین ویژگی باغ ویلای لاکچری و وجه تمایز این نوع باغ ویلا با باغ ویلاهای معمولی طراحی و دیزاین باغ ویلا با جاده سلامتی و حتی پیست دوچرخه سواری است. حس داشتن یک ویلا پارک اختصاصی در دل طبیعت واقعا لذت بخش بوده و شما را کاملا متمایز می کند. تفریحات سالم , ورزش و پیاده روی در پارک شخصی خود اوج لاکچری بودن را به همراه دارد.

 

5- زمین تنیس, زمین والیبال یا بسکتبال در باغ ویلا لاکچری

استفاده از امکانات زمین تنیس و غیره ارتباطی مستقیم با متراژ باغ ویلای شما دارد. مبلغ بودجه ی شما نوع  باغ ویلا ساحلی یا باغ ویلا جنگلی و متراژ آن را مشخص می کند. اگر به دنبال باغ ویلای لاکچری در شمال هستید و بودجه ی مناسبی برای خرید باغ ویلا کنار گذاشتید احداث زمین تنیس و امکانات لاکچری برای ورزشهای گروهی در تخصص تیم سیوان است. شما میتوانید بعد از خرید ویلا باغ لاکچری طراحی محوطه ی آن را به تیم متخصص سیوان بسپارید و با خیال راحت از خرید خود لذت ببرید. 

 

6-پارک بازی کودکان 

اولویت خرید ویلا و باغ ویلا در شمال ثبت ساعات خوشی برای خود و مخصوصا خانواده و کودکان مان است. تصور کنید ویلا باغی دارید که اوقات فراغت کودکانتان در پارک بازی اختصاصی خودشان صرف می شود, به دور از هر خطر و مسائل بهداشتی که این موضوع بسیار لذت بخش است و به شما که پدر و مادر خانواده هستید حس غرور و افتخار میدهد چرا که توانسته اید چنین امکانی برای فرزندانتان فراهم کنید.

 

اهمیت طراحی باغ ویلا در شمال برای کودکان
اهمیت طراحی باغ ویلا در شمال برای کودکان

 

نکات و اصول طراحی باغ ویلا در شمال

حالا این سوال پیش می اید که برای طراحی باغ ویلا باید به چه نکات مهمی توجه کنیم. طراحی باغ ویلا سوا از طراحی ویلا و آپارتمان و سایر ساختمان ها است، این طراحی به دو بخش تقسیم میشود.

 

  •  طراحی باغ ویلا در شمال – فضای داخلی

در خصوص طراحی فضای داخلی ویلا با توجه به نوع طراحی نمای آن که در بالا اشاره شد باید تصمیم بگیرید و بر اساس سلیقه خود با رعایت المانهای استاندارد معماری اقدام نمایید. بهتر است باغ ویلا در یک ساختمان دو طبقه ساخته شود و منظره ایی که از طبقه بالا به باغ دیده میشود را در فصول مختلف نمی توان از دست داد. از پرطرفدارترین طراحی های باغ ویلا، طراحی بصورت دوبلکس است که فضای خصوصی و عمومی آن مجزا می باشد. 

در طراحی داخلی باغ ویلا بهتر است از نور طبیعی در فضای ساختمان استفاده شود. وجود دیوارهای شیشه ایی و پنجره های بزرگ قدی به این امر کمک می کند. فضاهایی با سقف بلند نیز در باشکوه تر شدن ساختمان موثر است. در مجموع در نظر داشته باشید که هرچه ساختمان باغ ویلا باشکوه تر و مجلل تر باشد در نهایت فضای بیرونی نیز می بایست به همان میزان لوکس و مجلل باشد, این موضوع بر روی قیمت تمام شده ی باغ ویلا تاثیر مستقیم میگذارد.

 

طراحی داخلی ویلا باغ به سبک روستیک
نمونه طراحی داخلی روستیک ترکیبی از چوب و سنگ در ویلا باغ
  •  طراحی باغ ویلا در شمال – فضای خارجی

به همان میزان که طراحی باغ ویلا در شمال از نظر طراحی داخلی اهمیت دارد، طراحی فضای بیرونی باغ ویلا  نیز مهم است. کسانی که می خواهند صاحب باغ ویلا باشند معمولا از هیاهوی زندگی شهر خسته شده اند و دوست دارند در فضای سرسبز و در منطقه ایی خوش آب و هوا صاحب ملک باشند بنابراین طراحی فضای بیرونی باغ ویلا به همان نسبت باید جذاب و گیرا باشد.

چیدمان درست درختان، استفاده از گل و گیاه درست و گل کاری اصولی محوطه در کنار سایر المان ها میتواند فضای بیرونی مطلوبی را برای ما خلق کند. از همین رو در شهر نوشهر به دلیل باغ ویلا های زیبایی که وجود دارد خرید باغ ویلا در شمال با قیمت مناسب بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

طراحی بیرونی ویلا باغ با استخر, آبنما و آلاچیق در شمال
طراحی بیرونی ویلا باغ در شمال

 

روشهای زیبا سازی باغ ویلا در شمال و رعایت نکات مهم در حفظ و نگهداری باغ ویلا!

برای داشتن باغ ویلای زیبا فارغ از متراژ آن بایستی به نکات زیر توجه ویژه داشته باشید.

 

1- انتخاب درختان مناسب در طراحی باغ ویلا در شمال

با توجه به شرایط اقلیمی مازندران, بهترین و مناسب ترین درختی که میتوانید انتخاب کنید درخت مرکبات از قبیل درخت پرتقال, درخت نارنج, درخت نارنگی و از این قبیل درختان است که علاوه بر سبز بودن این نوع درخت در 12 ماه سال میتوانید از میوه ی باغ ویلای خودتان استفاده کنید و لذت ببرید. درخت دیگری که پیشنهاد می شود کاج لاوسون است این درخت هم در اندازه های مختلف سر سبزی خاصی به باغ ویلای شما می دهد.

این درختان در تمام طول سال حتی در زمستان هم سر سبز می باشد و نیاز چندانی به آبیاری در فصول گرم سال ندارد. از درخت نخل و فینیکس که وقار و ابهت خاصی به ویلا باغ میبخشند حتما استفاده کنید و با طراحی باغ و باغچه از فضای آن لذت ببرید. البته قیمت این درخت کمی بالاست ولی حس لاکچری بودن باغ ویلا را به رخ میکشد.

 

2- رفع مشکل تامین و تخلیه آب استخر در طراحی باغ ویلا در شمال

شما به عنوان خریدار یک باغ ویلا در شمال باید به تامین آب استخر توجه داشته باشید, تامین آب تمیز برای استخر خیلی ضروری بوده و از نظر بهداشتی مهم است. تامین آب از طریق حفر چاه در بعضی مناطق امکان پذیر است و در مواردی مجبور هستید با تانکر برای استخر ویلا باغ خود آب تامین کنید. نگهداری از استخر بخاطر تصفیه و ضدعفونی کردن آن هم سخت و هم هزینه بر است. مشکل بزرگ دیگر تخلیه آب استخر است که باید طراحی ویژه برای استخر  هنگام خرید ویلا باغ استخردار به این موضوع مهم توجه کنید. سعی کنید در کنار ویلا استخردار یک نهر یا جوی آب وجود داشته باشد. 

 

3-  توجه به آبیاری گل و گیاه در طراحی باغ ویلا در شمال

آبیاری گل و گیاه موجود در باغ ویلا مخصوصا در ایام تابستان خیلی ضروری و مهم است چون اگر به موقع به گل و گیاه خود رسیدگی نکنید کاملا خشک شده و از بین می رود. با استخدام یک باغبان حرفه ای میتوانید باغ و باغچه سرسبز و باشکوهی داشته باشید. روش دیگر طراحی سیستم آبیاری قطره ای قیمت مناسب است با این روش از سلامت گل و گیاه خود در ایام گرم سال مطمئن می شوید. روش نوین آبیاری باغچه در مواقع ضروری طراحی سیستم آبیاری هوشمند است. در این صورت از راه دور با سیستم نصب شده در باغ خود به راحتی اقدام به آبیاری باغچه و باغ خود می کنید.

 

آبیاری ویلا باغ در شمال تضمینی برای حفظ گل و گیاه
آبیاری هوشمند در طراحی ویلا باغ در شمال

4- تامین امنیت مهمترین نکته در طراحی باغ ویلا در شمال

اگر قصد خرید باغ ویلا با متراژ بالا در شمال دارید حتما نگهبان استخدام کنید و با احداث و طراحی خانه سرایداری در گوشه ای از باغ ویلا نسبت به امنیت سرمایه ی خود مطمئن شوید. با هوشمند سازی ویلا باغ خود هم می توانید امنیت آن را تامین کنید. همچنین با دقت در انتخاب نگهبان و سرایدار با پرداخت کمی حقوق بیشتر مسئولیت باغبانی ویلا باغ خود را به ایشان واگذار کنید. از آنجایی که اغلب باغ ویلاهای شمال خارج از شهرک هستند استخدام نگهبان برایتان ضروری است.

 

5- حوصله بالای مهمان داری

یکی از مشکلاتی که با خرید باغ ویلا در شمال مواجه می شوید تعدد مهمانهای شماست. داشتن باغ ویلای بزرگ با حیاط و پارک اختصاصی و تمام امکانات رفاهی که در آن طراحی و فراهم می کنید خواه ناخواه مهمانهای شمال شما را زیاد می کند و باید تدابیری در این خصوص بیاندیشید.

 

احداث و طراحی آشپزخانه رستورانی, تامین کارگران فصلی برای سرویس به مهمانان و نظافت ویلا باغ شما, احداث آلاچیق بزرگ و  طراحی امکانات تفریحی بیشتر تا به مهمانان تان هم خوش بگذرد. تجربه نشان داده خیلی از مالکین ویلاها و باغ ویلاهای بزرگ در شمال مخصوصا در ایام تعطیلات عید و تابستان از حضور بیش از حد مهمانان کلافه شده و نمی توانند به استراحت و آرامش خود بپردازند در حالی که فلسفه ی اصلی خرید باغ ویلا در شمال همین موضوع بوده است.

 

سوال مهم برای خرید باغ ویلا؛ کجا باغ ویلا بخریم؟

در سالهای اخیر که تقاضا برای خرید ویلا در نوشهر و خرید باغ ویلا در رویان با طراحی های مختلف افزایش یافته, شهر نوشهر و رویان به خاطر دسترسی آسان و لوکیشن عالی و همچنین طبیعت زیبای کوه, جنگل و دریا به عنوان بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا با قیمت مناسب و سرمایه گذاری ملک معرفی می شوند. برای خرید ویلا و باغ ویلا در نوشهر, رویان, ایزدشهر, رامسر و متل قو می توانید از تجربیات ملکی گروه سیوان بهرمند شوید.

 بخاطر تقاضای بالای خرید ملک در شمال, دست منفعت طلبان و سودجویان در این زمینه برای خرید و فروش غیرقانونی ویلا در شمال باز شده است. آنقدرها که به نظر میرسد خرید و فروش ملک در شمال آسان نیست و بهتر است با مشاوران با تجربه سیوان در این زمینه مشورت کنید. مشاوران خبره سیوان آماده همکاری با شما هستند، برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

مهمترین تصمیم برای اینکه کجای شمال ویلا بخرم
حتما در تصمیم گیری خرید باغ ویلا با خانواده مشورت کنید.

گروه مشاورین املاک سیوان

 اصول طراحی باغ ویلا در شمال و خرید باغ ویلای قیمت مناسب را برای شما خریداران محترم آسان تر نموده و همچنین مشاورین املاک سیوان به عنوان یکی از مشاورین مطرح و فعال در شمال کشور شناخته شده است که می تواند مشاوره کاربردی و مطمئن در خصوص اینکه چرا شمال ملک بخریم؟ به شما ارائه دهد.

املاک سیوان نوشهر در کنار شماست تا خرید مطمئن انجام دهید.

املاک سیوان برای بهترین انتخاب

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه