دریاچه ی آویدر در نوشهر

دریاچه ی آویدر یا سد خاکی در صلاح الدین کلا از توابع شهرستان نوشهر واقع شده است. این دریاچه در فاصله ی 25 کیلومتری از نوشهر و فاصله ی 10 کیلومتری از شهر رویان در جاده ی نوشهر به نور قرار گرفته است. سد خاکی با هدف تامین آب مورد نیاز برای زمین های کشاورزی ایجاد شد. این منطقه یکی از مناطق گردشگر پذیر در شهر نوشهر می باشد و هر ساله افراد زیادی با هدف بازدید از این دریاچه به این شهر سفر می کنند. صلاح الدین کلا دارای امکانات رفاهی مناسبی همچون بانک، داروخانه، بخشداری ، آتش نشانی و … می باشد و همین امر سبب شده تا افراد زیادی علاقه مند به خرید ویلا در صلاح الدین کلا باشند. اگر قصد خرید ویلا در نوشهر را دارید صلاح الدین کلا یک منطقه ی مناسب برای خرید ویلا در شمال می باشد. همچنین می توانید با خرید ویلا در رویان نیز از زیبایی های این منطقه ی توریستی بهره مند شوید.

 

avidar

 

با توجه به استقبال گسترده از این منطقه امکانات رفاهی در آن افزایش یافت و تفریحاتی همچون قایق سواری، ماهیگیری، اسب سواری، دوچرخه سواری در این مجموعه فراهم گردید. اطراف این دریاچه با جنگل احاطه شده و می توانید علاوه بر استفاده از تفریحات یاد شده به پیاده روی در جنگل بپردازید.

 

زیبایی این دریاچه در تمام فصول سال قابل ستایش است اما در فصل پاییز که درختان رنگ زیبایی به خود می گیرند این منطقه دیدنی تر می شود و فصل تابستان نیز زمان مناسبی برای بازدید از دریاچه ی آویدر است.

 

avidar16

 

همچنین نزدیکی این منطقه به پارک جنگلی سی سنگان باعث شده تا افرادی که به شمال سفر می کنند بتوانند به راحتی از این دو مکان که در فاصله ی کمی از یکدیگر قرار دارند دیدن نمایند.

 

صلاح الدین کلا یکی از منطقه های مناسب شهر نوشهر می باشد که در فاصله ی کمی از این شهر واقع شده است و مکان مناسبی برای خرید ویلا میباشد. همچنین به دلیل پتانسیل بالای این منطقه، می توان اقدام به سرمایه گذاری در آن نیز نمود. خرید ویلا در صلاح الدین کلا و خرید زمین در صلاح الدین کلا جزء سرمایه گذاری های پربازده در شمال است و می توانید با خیال راحت اقدام به سرمایه گذاری در این منطقه نمایید.

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه