8 روش تضمینی, برای فروش بهتر ویلا در نوشهر را می دانید؟

آیا از روشهای تضمینی, برای فروش بهتر ویلا در نوشهر خبر دارید؟

شاید به قصد سرمایه گذاری زمینی را در نوشهر خریده باشید و در آن ویلایی ساختید, یا اینکه زمین با ویلا, خریداری کرده اید و قصد فروش بهتر ویلا در نوشهر را با قیمت بیشتر و در سریع ترین زمان دارید!

مخاطبین این مقاله به چهار دسته عمده تقسیم می شوند و خواهش می کنیم این عزیزان با دقت تا انتهای مطلب همراه ما باشند:

  1. سازندگان ویلا نوساز در نوشهر و فروشندگان بومی 
  2. سازندگان و سرمایه گذاران غیر بومی
  3. فروشندگانی که شغلشان ساخت و ساز ویلا نیست!
  4. سرمایه گذارانی که ویلای چند سال ساخت خرید و فروش می کنند!

 به صورت عمومی همه ی این افراد به مشاوران املاک منطقه خود مراجعه می کنند و خواستار “فروش بهتر ویلا در نوشهر ” هستند, در حالی که از اصول اولیه فروش بهتر ویلای خود هیچ گونه اطلاعی ندارند! و دقیقا دغدغه های خودشان را در بحث فروش بهتر ویلا در نوشهر می بینند, غافل از اینکه, مشکلات و نگرانی های خریداران ویلا در نوشهر و شمال, چیزی دیگری است و متاسفانه این سازندگان و فروشندگان از آن بی خبر هستند!

 

واقعا دغدغه ها و مشکلات خریداران ویلا در نوشهر چیست؟ تا شما با برطرف کردن آن مشکلات, فروش بهتر ویلا در نوشهر را رقم بزنید!

 

ما در این مقاله قصد داریم به طور حرفه ای به این سوال مهم و پرتکرار سرمایه گذاران حوزه ملکی در نوشهر و شمال پاسخ دهیم. برای این منظور ما را همراهی کنید.

 

برای فروش بهتر ویلا در نوشهر چه می دانید؟
برای فروش بهتر ویلا در نوشهر چه می دانید؟

قبل از آماده سازی ویلا برای فروش باید به چه نکته ی مهمی توجه کنید؟

شناسایی نیازهای مهم مشتری

همه ی ما می دانیم تمام خریدهای دنیا یک امر حسی است و خرید ویلا در نوشهر و شمال هم یک مقوله ی کاملا حسی به شمار می رود. پس باید نیازهای حسی مشتریان خرید ویلا در نوشهر را بشناسیم و با شناخت این نیازها و رفع آنها, در نهایت حس خوب خرید را به مشتری خود ارائه کنیم!

در ادامه دقیقا به موارد مهمی که مشتری خرید ویلا در نوشهر نیاز دارد می پردازیم, مطمئن باشید با رعایت این نکات, فروش بهتر ویلا در نوشهر را تجربه می کنید!

مدارک مالکیت ویلای فروشی خود را شسته و رفته کنید!

1-سند مالکیت ثبتی:

بارها دیده شده, ویلای فروشی در نوشهر یا شمال با تمام حسنات و قیمت مناسبی که دارد متاسفانه سند مالکیت ثبتی ندارد و فقط با سند عادی به اصطلاح سند شورایی و بنچاق برای فروش در جلسه مذاکره معرفی می گردد که این یک فاجعه است.

چه توقعی دارید که خریداران ویلا در نوشهر, ملک بدون سند مالکیت ثبتی شما را سریع بخرند! بخاطر تورم و پایین آمدن ارزش پول, متاسفانه مبالغ زیادی برای خرید ویلا در شمال صرف می شود و هر چقدر مبلغ خرید ویلا بالاتر می رود, حساسیت خریداران روی مدارک مالکیت, مخصوصا سند ثبتی بیشتر می شود. البته املاک سیوان راه حل منطقی و مشاوره کاربردی برای حل این مشکل دارد!

ذکر تجربه:

خیلی از سازندگان بومی ویلا در نوشهر و شمال برای ویلای در حال ساخت خود تقاضای سند ثبتی نکرده و در این خصوص واقعا سهل انگاری می کنند و حتی اقدامات ثبت نام سند را به زمان بعد از فروش ویلا موکول می کنند. نداشتن سند آماده تحویل و کنار گذاشتن مبلغی از ثمن معامله جهت تضمین اخذ سند واقعا کاری اشتباه است.

توجه داشته باشید چون اکثر خریداران ویلا در نوشهر غیر بومی هستند و به عرف خرید و فروش منطقه آشنا نیستند و همچنین بخاطر آگهی های دروغی که وجود دارد به ملک بدون سند مالکیت اعتماد نمی کنند و توقع نداشته باشید که خودشان دنبال کارهای اداری اخذ سند بروند, پس با ارائه سند مالکیت در جلسه مذاکره, حس خوب اطمینان را به مشتری و خریدار خود بدهید.

 

باید بدانید داشتن سند مالکیت, 100% در سرعت فروش و حتی فروش بهتر ویلا در نوشهر تاثیر مستقیم دارد!

 

برای مشاهده ویلاهای ارزنده و ویلا سنددار در نوشهر روی لینک مربوطه کلیک کنید!

 

2- مجوز ساخت و پایان کار:

داشتن مجوز ساخت و پایان کار, یکی از فاکتورهای مهم در فروش بهتر ویلا در نوشهر برایتان به شمار می رود. این مدارک مهم به عنوان شناسنامه ی ویلای شما می باشند. پس آنها را جدی بگیرید. جواز ساخت و پایان کار مثل سند مالکیت ثبتی در خرید مطمئن خریداران غیر بومی و بومی خیلی موثر است.

اخیرا خبر های متعدد تخریب ویلا در شمال و سختگیری های ارگانهای دولتی در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز در نوشهر و شمال کشور را زیاد می شنوید. شما به عنوان سازنده و فروشنده ی ویلا در نوشهر باید به این موضوع مهم اهمیت بدهید. توقع نداشته باشید مشتری فقط با اعتماد به شما یا مشاور املاک به راحتی از این موضوع بگذرد.

 

3-ملک ریشه سالم با سند عرصه و اعیان! 

فروشنده ی عزیز ویلا در نوشهر و شمال, باید بدانی که زمین یا ویلا با ریشه ی بنیادی و اوقافی تاثیر منفی در فروش بهتر ویلا در نوشهر دارد! حتما موقع خرید زمین بابت ویلاسازی, دقت کنید و به خاطر قیمت کمتر زمین های اوقافی و بنیادی طمع نکنید که هزینه ی قیمت تمام شده ی ویلای شما کمتر می شود. 

تجربه نشان داده 99% مشتریان و خریداران ویلا در نوشهر و شمال با قضیه ملک اوقافی و بنیادی مشکل دارند و این نوع ملک ها به سختی و در مدت زمان طولانی تر فروخته می شود.

 

پیشنهاد مهم به همکاران محترم املاکی:

همکار عزیز, شما به عنوان مشاور املاک, مهمترین وظیفه ای که به عهده دارید, بررسی صحت و سلامت ملک معرفی شده است و به خاطر این خدمت مهم به خریداران کمیسیون دریافت می کنید! شما به عنوان کارشناس ملکی در منطقه خودتان کار می کنید! پس لطفا اگر می دانید ریشه ی ملکی مشکل دارد آن ویلا یا زمین را به مشتری پیشنهاد نکنید.

چون با یک استعلام معمولی از دهیاری و اداره ثبت موضوع کاملا روشن می گردد و حتی در جلسه مذاکره با رو کردن مدارک فروشنده همه چیز مشخص می شود. اینجاست که شما زحمت بازدید و مقدمات کار جهت جلسه و نوشتن معامله را انجام می دهید ولی همه چیز بهم می خورد و اعتماد خریدار کاملا از شما سلب می شود.

پس با معرفی ملک سالم به مشتری و توضیح تمام جوانب آن, اگر مشتری مشکلی با این موضوع نداشت بازدید ملک را ست کنید.   

 

4- ملک با سند جنگل جلگه ای

نقل و انتقال سند این نوع زمین و ویلا با توجه به سخت گیری های اخیر امکان پذبر نیست و شما به عنوان فروشنده ی این نوع ملکها باید بدانید که ملک جنگل جلگه ای گزینه ی مناسبی برای فروش بهتر ویلا در نوشهر نیست. اگر قصد ساخت و ساز در زمین های جنگل جلگه ای دارید اگر به یک سری موارد مهم توجه نکنید انگار سرمایه خودتان را کاملا دور ریخته اید. این نوع ملکها در دراز مدت بازدهی دارد و اگر قصد سرمایه گذاری و برگشت سود در کوتاه مدت برنامه شماست این نوع خرید مناسب تان نیست.

در خصوص خرید و فروش زمین و ویلا با کاربری جنگل جلگه ای, حتما با کارشناسان سیوان مشورت کنید تا راه حلهای کاملا قانونی به شما معرفی کنند.

 

در انتخاب لوکیشن ویلا یا زمین, حساسیت بالایی داشته باشید!

به نظر تیم سیوان و با تجربه ی چندین ساله که در حوزه خرید و فروش ویلا و زمین, مخصوصا در شهر نوشهر و رویان دارد پیشنهاد می کنیم که برای فروش بهتر ویلا در نوشهر حتما بعد از گزینه مدارک مالکیت و سند, توجه ویژه ای به لوکیشن ملک جهت سرمایه گذاری در نوشهر داشته باشید!

گزینه هایی که مشتریان تهرانی و غیر بومی, موقع خرید ویلا در نوشهر به آن اهمیت زیادی می دهند و رعایت این نکات ضریب فروش ملک شما را به صورت قابل توجهی بالا می برد.

  • حتما در محله های خوشنام و شهرک های زنده و پویا اقدام به خرید زمین و ساخت ویلا کنید.
  • دسترسی عالی و آدرس خور ساده, از خیابان اصلی به ملک مورد نظر جهت فروش.
  • آبادانی و زیبایی ساختمانها و ویلاهای اطراف ملک کاندید شده برای خرید.
  • کوچه های عریض و بدون پیچ و خم و آسفالته تا سر ملک.
  • فاصله زیاد با ساختمانهای بومی نشین و محلی به خاطر نوع استفاده مشتریان از ویلا.
  • حدالامکان زمین خالی اطراف ویلای فروشی شما نباشد. 

 

چطور ملک یا ویلای خود در نوشهر را بفروشیم؟

 

داشتن چشم انداز جنگل, کوه و دریا برای ملک فروشی مهم است!

فلسفه خرید ویلا در شمال و نوشهر قطعا به داشتن چشم انداز و طبیعت زیبا بر می گردد و تمام مشتریان دنبال چشم انداز عالی هستند. یعنی هر چه ملکتان دارای چشم انداز بهتری باشد, فروش بهتر ویلا در نوشهر را به وضوح تجربه می کنید. قطعا یکی از دلایل مهمی که شهرهای نوشهر و رویان را در اولویت اول خرید ویلا در شمال قرار داده است همان چشم انداز همزمان جنگل, دریا و کوهستان است.

بهتر است موقع خرید زمین حتما به چشم انداز ویلایی که می سازید توجه داشته باشید. به خاطر بالا رفتن روز به روز قیمت زمین در نوشهر, شاهد کوچکتر شدن زمین, ویلاهای فروشی هستیم؛ اگر چشم انداز ویلا همیشگی باشد به راحتی و در کمترین زمان می توانید آن را با قیمت بهتری بفروشید! فروشنده و سازنده عزیز حتما به نکات زیر توجه ویژه داشته باشید:

  • در زمینی اقدام به ساخت ویلا و هزینه میلیاردی کنید که چشم انداز خوبی داشته باشد!
  • مطمئن باشید خریداران ویلا متوجه کور شدن چشم انداز ویلا در آینده می شوند, اگر قواره ها بهم چسبیده باشند.
  • سعی کنید در زمین های دو بر یا دوکله ساخت ویلا انجام دهید تا ویلای ساخته شده توسط شما خفه نباشد.
  • حتما سعی کنید زمینی بخرید که رو به جنگل باشد, این نکته خیلی برای فروش بهتر ویلا در نوشهر اهمیت دارد.
  • از خرید زمین تو دلی یا با بر کم جدا خودداری کنید چون ریسک فروش بالایی دارد.
  • برای پرداخت پول بیشتر جهت خرید زمین با چشم انداز عالی, قناعت نکنید چون برگشت سرمایه ی عالی دارد!

 

چشم انداز زیبا تاثیر زیادی در فروش بهتر ویلا در نوشهر دارد.

 

امنیت و برند محله یا شهرک, جهت ساخت ویلا را کاملا جدی بگیرید!

در مدت زمان فعالیت خودم بارها مشاهده کردم که خیلی از سازندگان با تجربه فقط برای پرداخت مبلغ کمتر جهت خرید زمین, خودشان را وارد گردابی از مشکلات کردند. دوست عزیز سازنده باید به این نکته توجه کنید که هر چقدر محل زمین خریداری شده خوشنام تر و برند تر باشد و همچنین خریداران ویلا امنیت بالایی در آن منطقه حس کنند شما راحت تر و سریع تر و با سود بهتر می توانید ویلای ساخته شده ی خودتان را بفروشید.

 

نکته مهم و کاربردی:

زمان ساخت و معمولا هزینه ساخت یک ویلا در محله ضعیف و همان ویلا در محله برند تقریبا یکسان است, اما مبلغ فروش ویلا در محله برند خیلی بالاتر بوده و سود بهتری برای شما دارد.

 

شما به عنوان سازنده ویلا و سرمایه گذار, باید بدانید که کلمه ویلا یک واژه لوکس است و تمام مشتریان دوست دارند یا ساده تر بگویم نیازشان این است که در مکانی اقدام به خرید ویلا کنند که علاوه بر خوشنامی شهر و منطقه, دقیقا ویلایشان در محله یا شهرک برند شمال هم واقع شده باشد.

 

اضافه کردن امکانات رفاهی ویژه به ویلا یا زمین فروشی خود در نوشهر

شما به عنوان سازنده ویلا حتما باید نیاز خریداران خود را پیدا کنید و باید بدانید که مشتری شما چرا می خواهد ویلا بخرد؟ گذشته از بحث سرمایه گذاری و ارزش افزوده که البته خیلی مهم هستند, لذت بردن از ویلا و سپری کردن ساعاتی خوش در مکانی به نام ویلا, واقعا نیاز همه ی مشتریان است.

  • ساخت استخر بدون مشرف.
  • ساخت آلاچیق در حیاط ویلا.
  • هوشمند سازی ویلا طبق ترند روز.
  • نصب و تکمیل وسایل سرمایشی و گرمایشی در ویلا.
  • نصب باربیکیو و وسایل کباب پزی در تراس و حیاط.
  • ساخت سونا و جکوزی.
  • ساخت آتشکده در حیاط یا روف گاردن ویلا.
  • فراهم کردن وسایل سرگرمی مثل میز بیلیارد, فوتبال دستی و ..
  • طراحی باند دوچرخه سواری یا پیاده روی در باغ ویلا.

 

نقشه و متریال ویلا در نوشهر

برای خرید ویلا استخردار در نوشهر می توانید روی لینک مربوطه کلیک کنید.

امکاناتی از این قبیل که معمولا در فضایی آپارتمان نشینی کمتر موجود است, باعث فروش بهتر و سریعتر ویلای شما در نوشهر و شمال می شود. قبول داریم که هر کدام از این امکانات هزینه ی تمام شده ی بالای دارد ولی باید بدانید مشتریان و خریداران ویلا برای ملک هایی که آپشن های بیشتری دارند پول بیشتری میدهند و نظرشان را بیشتر جلب می کند. 

 

باید بدانید که اکثر مشتریان ویلا, وقت کافی جهت تامین این امکانات را برای ویلای خریداری شده ندارند! پس بهتر است شما کار را برای مشتریان خود آسان تر کنید!

 

حساسیت در طراحی نمای ویلا و طراحی داخلی ویلا بر اساس ترند روز

سازنده ی عزیز لطفا در طراحی ویلا طبق خواسته های مشتریان خود اقدام کنید و در طراحی ویلا از مهندسین معمار خوش سلیقه کمک بگیرید. ساده بگوییم برای طراحی ویلای خود هزینه, سلیقه, تخصص و وقت بگذارید تا در فروش ویلای ساخته شده به مشکل نخورید.

 

دکوراسیون و طراحی ویلا در نوشهر

گاها دیده شده بعضی از سازندگان با کپی نقشه ی ویلای دیگران و شاید با کمی تغییرات در نما و طراحی داخلی آن, اقدام به ساخت ویلای خود می کنند و اصلا به موقعیت, متراژ و جهت زمین خود توجه نمی کنند.

 

نکته مهم:

تجربه نشان داده تمام مشتریان, متریال خیلی زیباتر و گرانتر از آن چیزی که شما در ساخت ویلا استفاده کرده اید را در کلان شهرها دیده اند.

تاثیری که نقشه ی خوب ویلا, همراه با خوش سلیقه گی سازنده ی ویلا در فروش سریعتر و بهتر ویلا دارد, متریال لوکس و گران قیمت ندارد!

 

پس لطفا دنبال خرید وسایل و متریال گران قیمت برای جلب توجه خریداران ویلا نباشید. شما کافیست سلیقه مشتریان خودتان را شناسایی کنید و در اجرای مراحل ساخت ویلا نظارت حرفه ای و دقیق داشته باشید و کار با کیفیت تحویل خریداران ویلا کنید.

شاید بپرسید, چطور سلایق مشتریان و خریداران ویلا در نوشهر را شناسایی کنیم؟

برای شناسایی سلیقه و خواسته های مشتریان می توانید از مشاورین املاک خوش فکر و دقیق کمک بگیرید, چرا که که این مشاورین ارتباط مستقیم با خریداران و سلایق آنها دارند و با راهنمایی موثر این مشاورین املاک و رعایت نکات مهم می توانید فروش بهتر ویلا در نوشهر را تجربه کنید. 

 

تبلیغ فروش ملک خود در سایت های معروف و سپردن ملک به املاک معتمد و منصف

کسی این موضوع را به خوبی درک می کند که تجربه شیطنت بعضی از مشاورین املاک را دارد. به این گونه که سپردن ملک به چند املاک متفرقه در نوشهر و شمال باعث چندگانگی اطلاعات و مخصوصا قیمت واقعی شما می شود. متاسفانه به خاطر رقابت ناسالمی که وجود دارد و همچنین عدم کنترل و آشنایی سایت های آگهی دهنده معروف, از موقعیت و قیمت واقعی ویلا و زمین در نوشهر و شمال, تبلیغات با ریسک بالایی همراه است.  

تجربه نشان داده خیلی از مالکین و سازندگان ویلاهای ارزشمند از تبلیغات ملکشان در سایت ها و پیج های اینستاگرامی ابراز نارضایتی می کنند و گاها اجازه نشر آگهی ملکشان را به مشاورین املاک نمی دهند.

 

شکایت این مالکین و سازندگان بیشتر از سایت هایی است که در قیمت گذاری ویلا از گزینه مبلغ پیش پرداخت استفاده می کنند, چون که این روش, راه در روی مشاورین املاک دق باز و کلاهبردار است.

 

شاید بپرسید چاره کار چیست؟ 

بهترین روش برای پیدا کردن سایت و مشاور املاک معتبر, تحقیق میدانی است. شما به عنوان سازنده ی ویلا, (چه بومی منطقه باشید و چه به عنوان سرمایه گذار غیر بومی اقدام به ساخت ویلا در نوشهر و شمال کرده باشید) قطعا بین 8 الی 12 ماه که زمان ساخت ویلا طول می کشد, وقت دارید و می توانید به راحتی مشاورین املاک فعال و معتبر منطقه ی کاری خودتان را شناسایی کنید.

با پرس و جو کردن از همکاران سازنده ی خود, به راحتی می توانید مشاورین املاک معتمد و کار بلد را شناسایی کنید و با سپردن ملک خود به این عزیزان با خیال راحت فروش بهتر ویلا در نوشهر و شمال را تجربه کنید!

وقتی با زحمت و سختی زیاد کار ساخت ویلای شما به اتمام می رسد, منتظر هستید که نتیجه تلاش خودتان را در فروش به موقع و با قیمت مناسب تجربه کنید, اگر در انتخاب مشاور املاک, جهت سپردن ملک درست عمل نکنید, علاوه بر سختی فروش ملکتان, به اعصاب و روانتان هم فشار می آورید, با کمی وب گردی و بازدید سایت های به اصطلاح معروف متوجه وخامت اوضاع می شوید.

مشاورین املاک سیوان با دو دهه تجربه فروش سالم و رعایت حقوق خریداران و فروشندگان, می توانند کمک خوبی به شما فروشندگان و سازندگان محترم ارائه کنند و در کنار شما باشند. در سایت سیوان نیز به تمام نکات مهم و حیاتی که خریداران و فروشندگان باید از آن مطلع باشند تا خرید و فروش مطمئن و کم ریسکی انجام دهند اشاره می کند.

 

توجه ویژه به قیمت گذاری ویلا جهت فروش بهتر و سریع تر

یکی از نکات فوق العاده مهم جهت فروش بهتر ویلا در نوشهر نحوه دقیق قیمت گذاری ویلا است. خیلی از سرمایه گذاران و سازندگان ویلا در نوشهر و شمال در قیمت گذاری ملک خودشان از روشی استفاده می کنند که کاملا با نحوه کارشناسی خریدار, تفاوت میلیاردی دارد.

انجام این اشتباه بزرگ تاثیر فوق العاده منفی در فروش بهتر ویلا در نوشهر دارد. شاید تمام هفت نکته ی تضمین فروش بهتر ویلا در نوشهر که در بالا ذکر شده است را رعایت کرده باشید, ولی قول آخر چراغ جادو همین مسئله نحوه قیمت گذاری ملک فروشی می باشد. برای روشن تر شدن موضوع پیشنهاد میکنم حتما مقاله کاربردی سه روش قیمت گذاری ویلا در شمال را مطالعه کنید.

 

 

جمع بندی فروش بهتر ویلا در نوشهر

پیشنهاد ما به فروشندگان ویلا و زمین در نوشهر این است که با توجه به حساسیت خریداران ویلا نسبت به امنیت, ابتدا این امنیت را فراهم کنید. بیش‌تر سعی کنید ویلایی که می‌خواهید برای فروش به خریداران با سلایق متفاوت عرضه کنید در محیطی امن و ترجیحا در محیط شهرکی و با امنیت کامل باشد. همچنین اسناد قانونی مالکیت از قبیل سند عرصه و اعیان, جواز ساخت و پایان‌کار را تامین کنید.

مهمتر از همه ی موارد در قیمت گذاری ویلای فروشی خودتان احساسی عمل نکنید و با رعایت حقوق خریداران, مناسب ترین قیمت را اعلام کنید تا مشاورین املاک معتبر روی ملک های شما با جدیت فعالیت کنند. مواردی که در این مقاله بیان شد از اهم نیازهای ضروری خریدار در خرید ویلا در نوشهر است که برای آماده سازی ویلای نوشهر برای فروش ضروری است. مطمئن باشید با رعایت این نکات سرمایه گذاری کم ریسکی را تجربه خواهید کرد.

املاک سیوان نوشهر در کنار شماست تا خرید مطمئن انجام دهید.

املاک سیوان برای بهترین انتخاب

با تشکر از همراهی تان  

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه