بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا و زندگی راحت کجاست؟

بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا رویایی کجاست؟

شهرک های ویلایی زیادی در روستاهای نوشهر ساخته شده است، اینکه کدام منطقه و روستا, بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا به حساب می آید تا حدودی سلیقه ای است. بنابراین می توان گزینه های مختلفی جهت بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا رویایی پیدا کرد.

این تقسیم بندی بدون جانبداری و فقط بر اساس بازخورد و نظرات مشتریان طی سالهای متمادی بوجود آمده است. پیشنهاد میکنیم شما هم از این تقسیم بندی پیروی کنید تا در سرمایه گذاری خودتان در شهر زیبای نوشهر با کمترین ریسک مواجه شوید!

 

پیشنهاد میکنیم مقاله کاربردی شهرک های برند و منطقه معروف نوشهر را مطالعه کنید!

 

10 منطقه برتر طبق نظرات مشتریان به عنوان بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا و زمین عبارتند از:

 

منطقه چلک (نگین نوشهر)

یکی از زیباترین و بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا، منطقه بی نظیر چلک است که از نظر موقعیت جغرافیایی در 10 کیلومتری نوشهر قرار دارد. دلایل زیادی وجود دارد که چرا چلک به عنوان بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا شناخته شده است. علت اصلی محبوبیت چلک جدا از طبیعت زیبای آن, مهاجر پذیر بودن افراد بومی این روستا است.

چلک بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا
چلک بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا بشمار می رود!

از بهترین خیابانهای چلک می توانیم به خیابان لوکس ریاست جمهوری و خیابان انوش اشاره کنیم که ویلاهای لاکچری و لوکس در شهرک های برند آن مثل شهرک منظر دریا, شهرک پامچالان, شهرک دیپلمات, شهرک شالی, شهرک نارنجستان و .. ساخته شده است.

برای خرید ویلا در چلک و دیدن لیست شهرکهای برند چلک روی لینک کلیک کنید. برای راحتی شما عزیزان اعلام میکنیم که شروع قیمت ویلا در چلک از 7/500 میلیارد تومان و شروع قیمت زمین در چلک از 6 میلیارد تومان است. لطفا روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

نکته مهم:

شروع قیمت ها بر اساس فایلهای موجود در سایت سیوان است و شاید مواردی به شما از طریق مشاورین املاک دیگر, با قیمت کمتر یا بیشتر البته در لوکیشن های متفاوت در یک محله و روستا معرفی گردد. فقط برای تشخیص صحت قیمت های اعلامی, پیشنهاد می کنیم مقاله کاربردی 3 روش محاسبه قیمت ویلا در شمال با تفاوت میلیاردی را مطالعه کنید!

 

منطقه بندپی و نجارده

یکی دیگر از بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا, بی شک روستای زیبای بندپی و بخشی از روستای نجارده است. در مقاله شهرک های برند نوشهر که در بالا به آن اشاره شده, شما می توانید با شهرک های برند بندپی و نجارده آشنا شوید. به شما قول می دهیم که خرید ویلا و زمین در بندپی و نجارده با حس خوب و آرامش همراه است. متقاضی برای ملک های نجارده و بندپی مثل روستای زیبای چلک است با این تفاوت که ارزش افزوده ی نجارده و بندپی حتی بالاتر از چلک تخمین زده می شود!

بندپی رتبه دوم بهترین منطقه برای خرید ویلای رویایی در نوشهر
بندپی رتبه دوم بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا رویایی

بندپی و نجارده به خاطر نزدیکی به شهر نوشهر با فاصله کمتر از 5 کیلومتر مورد استقبال مشتریان خرید زمین و ویلا در نوشهر واقع شده است. قیمت مناسب و بدون حباب زمین و ویلا در بندپی و نجارده باعث شده خریداران بدون اصطکاک و با تمایل بیشتری به سمت سرمایه گذاری در این محله ها داشته باشند.

برای خرید ویلا در بندپی و نجارده و روی لینک مربوطه کلیک کنید. برای راحتی شما عزیزان اعلام میکنیم که شروع قیمت ویلا در بندپی و نجارده از 8/200 میلیارد تومان و شروع قیمت زمین در بندپی و نجارده از 4/100 میلیارد تومان است. لطفا روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

منطقه نخ شمال(توسکاتک)

شاید بپرسید که علت نام گذاری منطقه نخ شمال چیست؟

در ضلع شرقی روستای توسکاتک نوشهر, یک خیابان مستقیم و زیبا از اتوبان اصلی نوشهر – رویان به سمت جنگل و کوه کشیده شده است. در گذشته یک کارخانه تولید نخ و ریسندگی در این منطقه ی زیبا وجود داشته و به همین خاطر به منطقه نخ شمال معروف شده است. هم اکنون آثاری از این کارخانه وجود ندارد و در زمین آن شهرک سازی شده است.

لوکیشن عالی نخ شمال با چشم انداز بی نظیر جنگل و دریا به صورتی که در کف زمین ایستاده اید دریا را به وضوح می بینید, فرصت های سرمایه گذاری زیادی در این منطقه مازندران بوجود آورده است. نزدیکی به ساحل، نزدیکی به مناطق جنگلی، آب و هوای مطبوع و همچنین نزدیکی به برخی مراکز خرید نوشهر از عواملی هستند که نخ شمال را به بهترین منطقه برای خرید زمین در نوشهر و خرید ویلا در نوشهر تبدیل کرده است. این منطقه چسبیده به پارک جنگلی و ساحلی سیسنگان است و به همین دلیل از نظر گردشگری در بهترین منطقه نوشهر قرار دارد.

نخ شمال رتبه سوم بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا
نخ شمال رتبه سوم بهترین منطقه برای خرید ویلای رویایی در نوشهر برای خرید ویلا

در منطقه نخ شمال خانه بومی مشاهده نمی کنید و فقط خانه های ویلایی در شهرک های برندی مثل شهرک آفتاب, شهرک مهتاب, شهرک بهاران, شهرک مهستان یا اساتید دانشگاه, شهرک گل کاغذی, شهرک زمرد و … و مجتمع های ویلایی وجود دارد. منطقه نخ شمال در فاصله تقریبا 20 کیلومتری نوشهر به رویان و در همسایگی منطقه برند سیسنگان قرار دارد.

برای خرید ویلا در نخ شمال روی لینک مربوطه کلیک کنید. برای راحتی شما عزیزان اعلام میکنیم که شروع قیمت ویلا در نخ شمال از 6/300 میلیارد تومان و شروع قیمت زمین در نخ شمال از 4 میلیارد تومان است. لطفا روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

منطقه ونوش و نارنج بن

یکی دیگر از بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا، منطقه ونوش و نارنج بن در مازندران است. منطقه ونوش دقیقا بین رویان و نوشهر واقع شده است. به خاطر قرار گرفتن در دامنه کوه مخصوصا در قسمت نارنج بن چشم انداز زیبایی به شما می دهد. این منطقه هم در سالهای گذشته مورد استقبال خیلی از هموطنان عزیز قرار گرفته و شهرکها و ویلاهای لوکس و لاکچری در ونوش و نارنج بن ساخته شده است.

ونوش بهترین منطقه نوشهر برای سرمایه گذاری است
ونوش بهترین منطقه برای ساخت و خرید ویلای رویایی در نوشهر

دسترسی به منطقه ی زیبای ونوش هم از جاده چالوس و هم از جاده هراز به صورت یکسان است. در منطقه ونوش ارتفاع کوه کمتر می شود و قد کشیدن درختان کاج از بین دیگر درختان جنگلی خودنمایی می کند! و شما در تمام فصول سال جنگلی تقریبا سرسبز را مشاهده می کنید!

 

توجه ویژه:

مناطقی مثل ونوش, نارنج بن, دریابیشه, سیاهرود, وازیوار از لحاظ تقسیمات کشوری جزء روستاهای شهرستان نوشهر هستند. یکی دیگر از ویژگی های منطقه ونوش و نارنج بن تعداد زیاد شهرک و مجتمع ویلایی با امنیت بالاست. تنوع و کیفیت ساخت و طراحی ویلا در منطقه ونوش زبان زد همه ی خریداران است.

 

برای خرید ویلا در ونوش و همچنین خرید ویلا در نارنج بن روی لینک های مربوطه کلیک کنید. برای راحتی شما عزیزان اعلام میکنیم که شروع قیمت ویلا در ونوش از 7/300 میلیارد تومان و شروع قیمت زمین در ونوش از  4/400 میلیارد تومان است. لطفا روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

منطقه دریابیشه ( لاکچری ترین منطقه نوشهر )

شاید بهتر باشد بگوییم منطقه لاکچری دریابیشه بهمراه وجود شهرک برند و سرسبز دریابیشه و ده ها شهرک برند و بزرگ دیگر یکی از مهمترین مناطق ویلایی نشین و گران نوشهر به شمار می رود. این منطقه مناسب افرادی است که به برند منطقه و لاکچری بودن شهرک و ویلا اهمیت می دهند. 

وجود شهرک های بزرگ در کنار هم یک بافت زیبای لوکس را به این منطقه داده است. دو خیابان معروف به نام خیابان البرز و خیابان گلشهر در این منطقه رخ نمایی میکند. 

منطقه دریابیشه لوکس ترین منطقه در نوشهر
منطقه دریابیشه محله ی لوکس برای خرید ویلای رویایی در نوشهر

خرید ویلا در منطقه دریابیشه تقریبا از 20 میلیارد تومان به بالا شروع می شود و اگر قصد خرید زمین در منطقه دریابیشه دارید باید از متری 30 میلیون تومان به بالا در نظر بگیرید. البته برای پیدا کردن ملک های زیر قیمت در منطقه لاکچری دریابیشه می توانید با مشاورین سیوان تماس بگیرید و همچنین برای دیدن فایلهای فروشی منطقه و شهرک دریابیشه روی لینک مربوطه کلیک کنید.

برای راحتی شما عزیزان اعلام میکنیم که شروع قیمت ویلا در منطقه دریابیشه از 12/300 میلیارد تومان و شروع قیمت زمین در منطقه دریابیشه از  8/700 میلیارد تومان است. لطفا روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

منطقه سیسنگان

اسم منطقه سیسنگان به خاطر پارک جنگلی و پارک ساحلی سیسنگان است وگرنه ما محله یا روستایی به نام سیسنگان نداریم! در رتبه بعدی بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا قطعا سی سنگان وجود دارد. از ویژگی های منحصر منطقه سیسنگان چسبیده بودن جنگل و دریا در این منطقه ی رویایی است. به خاطر طبیعت زیبا در روستاهای اطراف جنگل سیسنگان ویلا و شهرک سازی رونق خوبی پیدا کرده است و شما می توانید تقریبا با هر توان مالی در این منطقه اقدام به خرید زمین و خرید ویلا انجام دهید

سیسنگان به عنوان بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا
رتبه دیگر بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا به سیسنگان اختصاص دارد.

منطقه سیسنگان در 22 کیلومتری نوشهر به رویان قرار دارد. یکی دیگر از جاذبه های منطقه سیسنگان وجود دریاچه ی زیبای آویدر در دامنه جنگل است. با طی مسیر حدود 3 کیلومتری از اتوبان و دریا به سمت جنوب و در دل جنگل به دریاچه ی باشکوه و بکر آویدر می رسید. در مسیر راه شهرک ها و مجتمع های ویلایی زیادی را مشاهده می کنید. شاید به نظر خیلی ها بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا واقعا منطقه زیبای سیسنگان است.

جهت خرید ویلا در سیسنگان از قیمت روی لینک مربوطه کلیک کنید. برای راحتی شما عزیزان اعلام میکنیم که شروع قیمت ویلا در سیسنگان از 7/500 میلیارد تومان و شروع قیمت زمین در سیسنگان از  3/300 میلیارد تومان است. لطفا روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

منطقه چلندر

گاها مشتریان در نامگذاری منطقه برند نوشهر برای خرید ویلا, روستای چلک چلندر را با هم عنوان می کنند در حالی که این دو روستا متفاوت هستند و تقریبا 3 کیلومتر از هم فاصله دارند. قیمت زمین و ویلا در چلندر پایین تر از چلک است. چلندر به خاطر لوکیشن عالی و آبشار معروف چلندر مورد استقبال سرمایه گذاران واقع شده است.

طبیعت زیبای جنگل چلندر نوشهر
اولویت بعدی چلندر به عنوان بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا و زندگی

منطقه چلندر خیلی خوشنام و مشتری پسند است. چلندر از سالهای دور مورد استقبال مشتریان بوده است. وجود شهرکهای برند و قدیمی آبشار, شهرک آپادانا, شهرک قرقاول, شهرک مروارید بیانگر این موضوع است. خرید ویلا در چلندر را به مشتریانی که بودجه متوسطی دارند پیشنهاد می کنیم. شروع قیمت ویلا در چلندر  از 6 میلیارد و شروع قیمت زمین در چلندر از 3 میلیارد شروع می شود.

 

منطقه سیاهرود

اگر به دنبال خرید ویلا شهرکی در منطقه نوشهر هستید بی شک منطقه سیاهرود نظر شما را 100% تامین می کند. وجود شهرکهای برند و لوکس یکی از ویژگی های این منطقه مشتری پسند است. چشم انداز جنگل سیاهرود به اندازه روستاهای نزدیک به نوشهر مثل چلک, چلندر و نخ شمال نیست ولی ساخت ویلا با طراحی امروزی و اکثرا مدرن را می توانید با قیمت خیلی مناسب در منطقه سیاهرود بخرید.

خرید ویلا در سیاهرود بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا
سیاهرود بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا

منطقه سیاهرود در 4 کیلومتری رویان به نوشهر قرار دارد. به خاطر تردد بیشتر مردمان بومی این منطقه به شهر و بازار رویان, اکثر مشتریان این منطقه و محله هایی مثل وازیوار, بنجکول, حسن آباد, ونوش و نارنج بن را زیر مجموعه شهر رویان می دانند که اشتباه است. سند ملک های این منطقه از اداره ثبت شهرستان نوشهر صادر شده است. لازم به توضیح است که شهر رویان یکی از شهرهای مهم شهرستان نور است.

توجه: سایت سیوان هم به تبعیت مشتریان عزیز, به ناچار محله های فوق را زیر شاخه شهر رویان قرار داده که اشتباه است. حتما در آپدیت جدید سایت به این موضوع توجه می گردد. شما می توانید به راحتی و با در نظر گرفتن این موضوع ملک های مورد علاقه ی خودتان را انتخاب کنید.

برای خرید ویلا در سیاهرود روی لینک مربوطه کلیک کنید و همچنین می توانید برای دیدن شروع قیمت ویلا در سیاهرود از 9/500 میلیارد و اگر دنبال خرید زمین هستید شروع قیمت زمین در سیاهرود از 4/800 میلیارد است لطفا کلیک کنید. ملک های زیر قیمت با مدارک کامل به شما معرفی می گردد.

منطقه وازیوار

منطقه وازیوار دقیقا شرایط لوکیشنی منطقه سیاهرود را دارد. شما از ابتدای ورودی محله وازیوار که به سمت کوه و جنگل حرکت میکنید پشت سرهم شاهد شهرکهای لاکچری و لوکس هستید. این تعداد شهرک و ویلا, همه بیانگر سرمایه گذاری مطمئن در این منطقه است. این یک رسمی برای تمام مشتریان شده است که پس از خرید ویلا یا زمین در یک منطقه یا شهرک, چنانچه از خرید خودشان راضی باشند قطعا این مکان را برای خرید ملک به دوستان و آشنایان خود معرفی می کنند. 

خرید ویلا در وازیوار بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا
خرید ویلا در وازیوار بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا

وازیوار در 6 کیلومتری رویان به نوشهر واقع شده است. یکی دیگر از جاذبه های وازیوار عبور یک رودخانه زیبا به موازات روستا از کوه سرازیر شده و به دریا می ریزد. قابل توجه مشتریان عزیز یک جاده کمربندی از ونوش تا جاده آب پری در موازات اتوبان نوشهر به رویان وجود دارد. این کمربندی باعث شده که هیچ وقت ترافیکی در این منطقه شاهد نباشیم. کمربندی از کنار جنگل و در ارتفاع قرار دارد که گذر از آن چشم انداز فوق العاده ای دارد.

نکته مهم:

یکی از دلایل مهم رونق خرید و فروش هر منطقه ای درشمال, تبلیغات خریداران رضایتمند قبلی است. این عزیزان, پس از دریافت حس خوب از خرید خودشان و همچنین راضی بودن از افراد بومی منطقه اقدام به خرید بعدی و یا تبلیغ چهره به چهره می کنند تا خریداران جدید وارد منطقه خرید خودشان شوند.

لطفا برای خرید ویلا در وازیوار روی لینک مربوطه کلیک کنید. همچنین به اطلاع شما عزیزان میرسانیم که شروع قیمت ویلا در وازیوار از  8 میلیارد تومان و  کسانی که به دنبال زمین هستند شروع قیمت زمین در وازیوار از 4/500 میلیارد تومان است.

 

منطقه لتینگان و امیرود 

منطقه زیبای لتینگان و امیرود چسبیده به شهر نوشهر هستند. امنیت این منطقه بسیار بالا است و به مشتریانی که قصد خرید ویلا جهت سکونت دائم دارند پیشنهاد می کنیم. نزدیک بودن به امکانات شهری, امکانات رفاهی و خدمات درمانی برای خیلی از مشتریان مهم و ضروری است. حسن بزرگ این منطقه علاوه بر وجود این امکانات, داشتن آرامش و طبیعت زیبا بدور از ترافیک شهری و شلوغی آن است.

چشم انداز جنگل و کوه لتینگان بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا
چشم انداز جنگل و کوه لتینگان بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا

 همه ی ما می دانیم خرید ویلا در شمال و مخصوصا نوشهر به خاطر آرامش و حس خوبی است که از طبیعت کوه, جنگل و دریا می گیریم. این چشم انداز زیباست که به ویلا معنی می دهد. در غیر این صورت قطعا همه ی متقاضیان ملک در شمال در شهر خودشان صاحب خانه هستند و معمولا افراد مستاجر  به عنوان خریدار ویلا به دفاتر املاک شمال مراجعه نمی کند.

برای خرید ویلا در لتینگان و همچنین امیرود روی لینک مربوطه کلیک کنید. شروع قیمت ویلا در لتینگان از 6/900 میلیارد تومان و شروع قیمت زمین در لتینگان از 4/200 میلیارد است.

 

سخن پایانی:

در کل روستاها و محله های نوشهر برای سرمایه گذاری و خرید ویلا یا زمین بسیار مناسب هستند. شما می توانید با بودجه ی خودتان در محله های خوشنام نوشهر اقدام به خرید ویلا یا زمین کنید. با این کار ریسک سرمایه گذاری خودتان را پایین می آورید. توجه داشته باشید همیشه ضریب نقدشوندگی ملک در منطقه های خوشنام بالاست.  چون تقاضای خرید و فروش در مناطق خوشنام و بهترین منطقه برای خرید ویلا بالاست و شما هم می توانید از این موج استفاده کنید. 

معمولا تعداد قابل توجهی فایل گاوصندوقی و خیلی ارزنده ( همان قیمت کاسبی ) در بهترین منطقه نوشهر برای خرید ویلا, زمین و آپارتمان در اختیار تیم سیوان قرار می گیرد. مطمئن باشید این ملکهای ارزنده را به مشتریان وفادار خود ارائه میکنیم.

املاک سیوان نوشهر در کنار شماست تا خرید مطمئن انجام دهید.

املاک سیوان برای بهترین انتخاب

با ما در تماس باشید.

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه