خرید ویلا ارزان نوشهر, واقعا ممکن است یا نه؟!

خرید ویلا ارزان نوشهر, یعنی چه مبلغی؟!

همه ی ما دوست داریم در طبیعت زیبای جنگل یا کنار ساحل در آرامش, لحظاتی از عمر خود را سپری کنیم. این موضوع با توجه به ساختار و ویژگی روحی و روانی انسان, یک امر بدیهی است. لذت بردن از طبیعت فقط به شمال یا صرفا شهر نوشهر ختم نمی شود. شاید خرید ویلا ارزان نوشهر آرزوی خیلی هاست. همه دوستانی که در حال خواندن این مقاله هستید قطعا در شهر و روستای خود جاذبه های طبیعی دارید که می توانید از آن لذت ببرید.

چقدر خوب است که لذت بردن از طبیعت جنگل, دریا و کوهستان همزمان در یک لوکیشن باشد. ما به شما لوکیشن زیبای نوشهر را پیشنهاد میکنیم. شهر نوشهر و روستاهای برند و شناخته شده ی آن جذابیت های طبیعی و تفریحی زیادی دارد.  طی بررسی های بعمل آمده نوشهر بهترین شهر شمال کشور جهت زندگی و سرمایه گذاری می باشد. در ادامه با واژه ارزان و خرید ویلا ارزان نوشهر بیشتر آشنا می شویم. 

 

خرید ویلا ارزان در نوشهر ایا امکان پذیر است؟
خرید ویلا ارزان در نوشهر

سوال مهم اینجاست: منظور از خرید ویلا ارزان نوشهر چیست؟

ما قصد داریم در این مقاله به شما کمک کنیم, تا با پولی که به زحمت بدست آوردید, بهترین خرید خود را در نوشهر انجام دهید. بهتر است این تصمیم با اطلاعات واقعی و بروز انجام شود. ابتدا باید با چند واژه ی مهم به صورت دقیق آشنا شویم.

 

کلمه ارزان به چه معناست؟

در فرهنگ لغت کلمه ارزان اینگونه معنی میشود: چیزی که به قیمتش می ارزد.

 

اما مفهومی که در بین جامعه معمولا عمومیت دارد: یک چیز ارزان, همان بی کیفیت و کم ارزش است. یا شاید قصد مالکیت یک چیز ارزنده را با پرداخت بهای کم و بی ارزش داریم. برای درک بهتر این جمله به عکس زیر که از سرچ گوگل گرفته شده است توجه کنید.

 

ایا خرید ویلا ارزان در نوشهر تا یک میلیارد امکان دارد؟
خرید ویلا ارزان نوشهر تا یک میلیارد

 

با دیدن این عکس متوجه می شویم که اکثرا منظورشان از کلمه خرید ویلا ارزان نوشهر همان مطلب بالاست, نه چیزی که به قیمتش می ارزد! یعنی می خواهیم یک چیز ارزنده مثل ویلا را با پرداخت بهای کم ارزش یک میلیارد تومان بدست بیاوریم. در گوگل بخاطر سرچ بالای این کلمه و همچنین کلماتی از قبیل موارد زیر, نشان از این موضوع دارد که خیلی از کسانی که قصد خرید ویلا دارند, متاسفانه اطلاعات کم و یا غیر واقعی در این خصوص داشته و به خاطر مبلغی که پس انداز کردند فکر میکنند با آن مبلغ میتوانند در شمال یا نوشهر ویلا بخرند!!

 

متاسفانه اطلاعات کم خریداران در خصوص قیمت واقعی ویلا در نوشهر و شمال, دلیلی برای سوء استفاده خیلی از سایت ها و مشاورین املاک می شود!!

 

حتما مقاله کاربردی نکات مهم خرید ویلا در شمال بخش نحوه محاسبه قیمت ویلا در شمال را مطالعه کنید.

 

کلماتی که در گوگل, توسط کاربران سرچ بالایی دارند اما واقعی نیستند!!

ردیفکلید واژه و کلمات سرچ شده توسط کاربراندرصد درستی و واقعیت
1-با یک میلیارد کجا میشه ویلا خریدهیچ کجای شمال
2-خرید ویلا در شمال تا 100 میلیونهیچ کجای شمال
3-خرید ویلا در شمال تا 2 میلیارددر بعضی از مناطق ضعیف چمستان
4-خرید ویلا در شمال تا 500 میلیونهیچ کجای شمال
5-خرید ویلا در رویان تا سقف 400 میلیونهیچ کجای شمال
6-خرید ویلا در شمال تا ۶۰۰ میلیونهیچ کجای شمال
7-خرید ویلا در شمال تا 700 میلیونهیچ کجای شمال
8-خرید ویلا در شمال تا میلیون دیوارهیچ کجای شمال
9-خرید ویلا تا یک میلیارد تومان در شمالهیچ کجای شمال
10-خرید ویلا تا یک میلیارد در شمالهیچ کجای شمال
11-خرید ویلا در نوشهر تا یک میلیاردهیچ کجای شمال
12-خرید ویلا زیر ۱ میلیاردهیچ کجای شمال
13-خرید ویلا ارزان نوشهراینجا کلیک کنید

 

لطفا گارد نگیرید!

همانطوری که در بالا اشاره کردیم قصد ما کمک به شماست, پس صبور باشید. حق با شماست, مبلغ یک میلیارد تومان عدد کمی نیست و برای بدست آوردن آن در این اقتصاد مریض و هزینه های بالای زندگی واقعا کار مشکلی است. 

 

واقعیت خرید ویلا ارزان در نوشهر که باید بدانید.
واقعیت خرید ویلا ارزان نوشهر.

 

ما هم با شما موافقیم, اگر این مبلغ را در حوزه خودرو ببرید چه ماشینی می توانید بخرید؟ و یا در حوزه لوازم خانگی؟ قطعا وسایل زیادی می توانید خرید کنید. اما ما اینجا در حوزه مسکن و ویلا صحبت می کنیم. یادمان باشد خرید خانه بزرگ ترین خرید شخصی هر انسانی است.

 

به معنی لغوی کلمه ارزان یک بار دیگر توجه کنید! چیزی که به قیمتش می ارزد!

 

مثلا: با این تعریف شاید یک ویلای پانصد میلیارد تومانی هم ارزان باشد و با امکانات و ویژگی هایی که دارد به قیمتش می ارزد. 

امیدوارم درک درستی از خرید ویلا ارزان نوشهر داشته باشید. پس هرچی که به قیمتش می ارزد صرفا قیمت پایین در آن حوزه نیست و در این راستا خیلی از سایتها و مشاورین املاک از واژه ارزان سوء استفاده می کنند و اطلاعات غلط به مخاطبین خود می دهند.

نقطه اشتراک تمام ملکها ( ویلا, زمین و آپارتمان) در شمال فارغ از قیمت کم یا زیاد آن چیست؟

شاید تا بحال کسی با شما در خصوص خرید ویلا یا خرید زمین در شمال اینگونه صحبت نکره است. می توانیم به جرات بگوییم که این اطلاعات ارزنده کمتر گفته شده کمک بسیار زیادی به شما در خصوص خرید ملک در شمال می کند. در ادامه به نقاط اشتراک تمام خریداران ملک در شمال می پردازیم.

 

نکته مهم: فعلا به بودجه خرید, سلیقه شخصی, متراژ و نوع سازه ای که مدنظر شماست, کاری نداریم, پس لطفا خوب دقت کنید.

 

توجه به تمام جوانب هنگام خرید ویلا ارزان در نوشهر که باید رعایت کنید.
توجه به تمام جوانب هنگام خرید ویلا ارزان نوشهر

 

  1. همه خریداران ملک در شمال, به دنبال امنیت هستند. یعنی می خواهند جایی خرید کنند که امنیت پول و خودشان تامین باشد.
  2. همه خریداران ملک در شمال, مایلند مدارک مالکیت ملک معرفی شده جهت خرید, شسته و رفته باشد. منظور دقیقا سند ثبتی و کاربری مطابق میلشان را داشته باشد.
  3. تقریبا همه دنبال لوکیشن خوب و بدون پیچ و خم شهری یا روستایی می باشند. حتی اکثر خریداران مایل به تردد در بافت بومی روستا نیستند.
  4. قطعا خریداران ویلا یا زمین در نوشهر و شمال به دنبال چشم انداز جنگل یا دریا هستند. و می دانیم, دقیقا فلسفه خرید ویلا و زمین در شمال, به این موضوع گره خورده است.
  5. همه خریداران و سرمایه گذاران, هنگام خرید ملک در شمال, به ارزش افزوده سرمایه گذاری در آینده فکر می کنند. همیشه یکی از دغدغه های بزرگ آنها ریسک پایین و سود بالا در سرمایه گذاری است.
  6. قطعا تمام سرمایه گذاران باهوش به ضریب نقدشوندگی ملک معرفی شده در شمال فکر کرده و آن را آنالیز می کنند که کجا و در کدام شهر چه چیزی بخرند؟ ویلا, زمین یا آپارتمان ؟

موارد فوق نقاط مشترک تمام مشتریان خرید ملک در شمال یا هر جای کشور است. و جزو بدیهیات خرید ملک به شمار می رود. با کمی تفکر به سوال زیر پاسخ دهید.

چه ملکی را بخرم که علاوه ویژگی های مهم خرید, ارزان هم باشد؟

برای پاسخ به این سوال باید بدانید که ویلا, زمین یا آپارتمان فروشی در نوشهر از چه قیمتی شروع می شود که ویژگی های بالا را داشته باشد و هم ارزان و ارزنده باشد؟

1- خرید زمین ارزان در نوشهر

در قیمت گذاری زمین نوشهر موارد مهمی تاثیر گذار هستند, از قبیل سند مالکیت, نوع کاربری, لوکیشن و هر آنچه که در بالا اشاره شد. معمولا زمین با این مشخصات در قواره های کوچک از متری 12 میلیون تومان شروع می شود و با توجه به برند محله ها بالاتر می رود. برای خرید زمین ارزان در نوشهر ( همان معنی ارزنده بودن ) روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

خرید و فروش زمین ارزان در نوشهر بهترین فایل ها برای خرید توسط تیم املاک سیوان ارائه می گردد.
خرید و فروش زمین ارزان در نوشهر

 

2- خرید ویلا ارزان در نوشهر

قیمت ویلا در نوشهر تنوع زیادی دارد و با توجه به متراژ زمین و بنا, همچنین ساحلی یا جنگلی بودن آن طبق مشخصات و توضیحات بالا از 6 میلیارد تومان شروع می شود. برای خرید ویلا ارزان در نوشهر و توجه به نکات مهم خرید ویلا در نوشهر روی لینک مربوطه کلیک کنید. توجه داشته باشید تمام موارد موجود در سایت بروز و واقعی هستند. 

 

خرید ویلا ارزنده و ارزان در نوشهر
خرید ویلا ارزنده و ارزان در نوشهر

 

3- خرید آپارتمان ارزان در نوشهر

قیمت آپارتمان در نوشهر با توجه به سن بنا و لوکیشن شهری یا روستایی در تنوع است و معمولا برای خرید آپارتمان ارزان در نوشهر باید حداقل 3 میلیارد تومان بپردازید. به صورت دقیق تر معمولا آپارتمان ارزنده در نوشهر از متری 30 میلیون تومان شروع می شود.

خرید آپارتمان در نوشهر به مشتریانی که پولشان به خرید ویلا در نوشهر نمی رسد و حتما مکانی برای سکونت و سرمایه گذاری می خواهند حتما پیشنهاد می شود.

 

خرید آپارتمان ارزان در نوشهر یک گزینه ی مناسب برای سرمایه گذاری است.
خرید آپارتمان ارزان در نوشهر

 

سخن پایانی 

گول آگهی های دروغ ویلا ارزان در رویان, ویلا اقساطی ارزان, خرید ویلا ارزان نوشهر و خرید زمین ارزان در نوشهر را نخورید. بهترین کار این است که در تحقیقات میدانی خود هنگام خرید ویلا یا زمین در نوشهر یک مشاور املاک مطمئن و مورد اعتماد را شناسایی کنید تا با تجربه ی خود به شما کمک کند خرید و سرمایه گذاری درستی در نوشهر انجام دهید و گول قیمت پایین و وسوسه انگیز بعضی از ویلا ها یا زمین های معرفی شده را نخورید همیشه یادتان باشد و به این ضرب المثل توجه ویژه داشته باشید.

 

آدم دروغگو آدم طمع کار رو به دام می شکه!!

امیدواریم توانسته باشیم با مطالب این مقاله به شما عزیزان کمک کنیم, تا خرید سالم و بی دردسری داشته باشید. مشاورین املاک سیوان با تجربه ای 20 ساله در منطقه نوشهر همیشه در کنارتان و همراهتان جهت مشاوره کاربردی و خرید مطمئن با قدرت حضور دارد.

تشکر از همراهی تان

هدف از سامانه تحت وب،ارائه خدمات مشاوره ای خرید و فروش ویلا در شمال،آپارتمان و زمین در شهرهای نوشهر، رویان و سایر شهرهای شمالی می باشد. با این سامانه انلاین خرید و فروش ویلا می توانید به راحتی و در کمترین زمان و هزینه و سریع ترین روش ممکن ملکهای دلخواه خود را با هرتوان مالی و هر سلیقه ای خریداری نمایید.

نوشهر - چلک - روبروی هتل آراز - مجتمع اوپال - املاک سیوان 09190174006 info[at]seeone.net

مقایسه